Compania Urban Logistic, care a intrat în vara trecută pe piața de livrări la domiciliu din București, anunță lansarea servciului de personal shopping, prin care clienții își compun o listă de cumpărături personalizată.
Astfel, prin Urban Logistic, clienții pot comanda dintr-unul sau mai multe magazine sau farmacii, iar livratorii se vor deplasa la fiecare dintre locațiile specificate pentru a cumpăra produsele din lista clientului.
Utilizatorii pot comanda produse care să nu depășească greutatea de 10 kg, iar costul de livrare este de 29,99 lei. Carrefour, Mega Image, Kaufland, Lidl, Auchan, Cora și farmaciile SensiBlu, HelpNet, Catena, Dr. Max, Dona se numără printre supermarket-urile disponibile pe Urban Logistic.
Pentru siguranța clienților și a echipei, compania ia toate măsurile necesare pentru protejare și igienizare. Curierii poartă echipament adecvat, mănuși de protecție, măști medicale și gel dezinfectant. De asemenea, ca o măsură în plus de protecție, plata se face exclusiv online doar după ce șoferul confirmă că a găsit produsele solicitate.
Clientul își face o lista de cumpărături, de la un magazin sau mai multe, iar livratorii merg în locațiile respective pentru a ridica produsele în locul clientului – Lars Lund, Managing Partner, Urban Logistic.
Urban Logistic este o companie de livrare rapidă, parte a grupului XL, deținut de antreprenorii danezi Lars Lund și Ulrik Rasmussen. Lars Lund a fost country manager al retailerului de mobilier kika România, între 2006 și 2014. Urban Logistic este activă pe piața din România din vara anului trecut, cu o flotă de 50 de scutere și urmează să achiziționeze încă 25 de bucăți. Compania are 50 de angajați, care pot acoperi până la 350 de comenzi pe zi, iar investiția totală va fi de aproape 200.000 euro până la sfârșitul acestui an.