IT&C

Soluția Creasoft pentru monitorizarea angajaților care lucrează acasă

Adrian Dinu Creasoft

Creasoft, companie românească de IT, a lansat, în premieră pe piața din România, o soluție software de monitorizare a activității angajaților care muncesc de acasă.

Această aplicație costă un euro/lună pentru o persoană, măsoară imparțial și contorizează timpul pe care un angajat îl alocă responsabilitățlor din fișa postului, respectând, totodată, intimitatea celui supravegheat.
Din cei aproximativ 300 de clienți Creasoft, 30% folosesc această aplicație de monitorizarea a muncii de acasă.

Implementarea de către clienții noștri a sistemului de pontaj CREASOFT pentru evidența timpului de muncă de acasă ne-a arătat că productivitatea salariaților, sau mai bine zis a telesalariaților, a crescut cu până la 25%.

”Cred că angajații încep să înțeleagă că pentru a-și păstra job-urile, companiile la care lucrează trebuie să existe – și asta mplică muncă și asumare din partea tuturor”, declară Adrian Dinu, CEO Creasoft.

Dacă munca la birou presupunea aproximativ 50% timp petrecut în fața PC ului, acum, de acasă, vorbim de 75% din orele de program, la laptop sau calculator, așa cum arată timpul de lucru înregistrat de aplicația de monitorizare, restul fiind convorbirile telefonice necesare pentru job.


Legea amendează angajatorii cu 3000 de lei, dacă nu prezintă numărul de ore prestate zilnic de fiecare salariat. Angajatorii sunt obligați de lege să facă pontajul celor care lucrează de acasă, altfel plătesc amenzi de până la 3000 de lei. Unul dintre antreprenorii care a folosit soluția Creasoft, Adrian Baciu, spune că această aplicație este foarte utilă și nu e deloc invazivă pentru angajați.


”Salariații noștri ne-au spus că au putut face distincția clară între timpul profesional și timpul personal stând acasă, fără să le mai îmbine. Înainte, erau foarte obosiți la sfârșit de zi pentru că nu reușeau să își managerieze bine timpul, nu reușeau să delimiteze foarte clar programul de lucru de programul personal, iar aplicația CREASOFT i-a ajutat și
pe ei, ne-a ajutat și pe noi – Adrian Baciu, director general Thor Concept,
client CREASOFT.


Cererile pentru aplicația CREASOFT au crescut cu 60% în ultimele două luni
În ultimele două luni, 60% din cererile de pontaj noi au fost legate de acest software pentru evidența timpului de lucru de acasă.

Angajații sunt plătiți pentru munca prestată și nu este nimic intruziv sau abuziv față de aceștia atunci când companiile iau măsuri pentru a se asigura că ei muncesc și de acasă.
Aplicația de pontaj electronic CREASOFT se instalează voluntar de către angajat sau de către departamentul IT pe laptopul angajatului și funcționează doar atunci când acesta o accesează.

Dacă angajatul dorește să viziteze un site în interes personal, să se uite la un film sau să se joace online poate închide aplicația și atunci aceasta nu mai înregistrează timpul si nici ce face angajatul pe PC, până la redeschiderea voluntară a aplicației de pontaj.

Rapoartele de evidență a timpului de lucru a angajaților care lucrează de acasă reprezintă un diferențiator important al acestei aplicații.

Reprezentanții managementului (CEO, CFO, HR) au acces online la indicatori KPI moderni și de calitate. Pentru doar un euro/lună/angajat se contorizează orele lucrate efectiv, respectând totodată intimitatea angajatului care poate opri sau porni oricând dorește aplicația de pontaj de pe PC.

În contextul pandemiei de Covid-19 și al izolării, în acest an, peste tot în lume, din ce în ce mai mulți angajați au părăsit biroul și au început să lucreze de acasă. Studiul de luna trecută al Fundației Europeane pentru Îmbunătățirea Condițiilor de Muncă și de Viață arată că, la nivel european, aproape 4 din 10 angajați (37%) au început să lucreze de acasă, iar în România 18,4% dintre respondenți declară că muncesc remote.

Folosirea aplicației CREASOFT de monitorizare a activitatii pe PC a angajaților care lucrează de acasă a dus la o creștere cu 25% a productivității salariaților. Specialiștii prevăd că, în perioada următoare, tot mai mulți vor lucra remote, iar soluțiile software de contorizare a orelor dedicate efectiv companiei care te plătește vor fi foarte utilizate, mai ales că legea obligă angajatorul să facă pontajul tuturor salariaților.

Creasoft, parte a grupului CREASOFT IT, este un produs de pontaj electronic si/sau control acces disponibil pe piaţa din România din anul 2017. Souția dezvoltată permite pontajul clasic cu Carduri RFID, pontaj de pe PC, dar și pontajul de pe telefonul mobil. Cu acordul explicit al utilizatorului se poate verifica locul de desfăşurare a activităţii pe teren.

Producătorul de soluţii informatice a înregistrat o cifră de afaceri de două
milioane de lei, în 2019, iar în prezent soluţia de pontaj este utilizată de 300 de companii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *