ecommerce Retail

Stream.Live ar putea fi soluția de shopping digital live prin care retailerii pot compensa vânzările pierdute în offline

Mall

Oveit este prima companie care lansează conceptul Live Stream Shopping pe piața din România, printr-o soluție tehnologică, Streams.Live, care îmbină conceptul de sesiuni video live, cu experiența de shopping offline.

Live Stream Shopping este o alternativă inovatoare care susține
procesul de digitalizare pentru retailerii și comercianții online de produse direct to consumer, în căutarea de noi metode eficiente pentru a extinde experiența de cumpărare și de a crea o interacțiune autentică cu publicul țintă.
Asociat cu tradiționalele canale de video shopping (sau teleshopping), Live Stream Shopping-ul transformă procesul de cumpărare din e-commerce într-o experiență interactivă. Cumpărătorii urmăresc live o prezentare a produsului, pun întrebările la care doresc să primească răspuns și la
momentul oportun cumpără printr-un simplu click, fără a opri sesiunea de prezentare.

Live Stream Shopping amplifică avantajele impulsului de cumpărare. Butoanele integrate în video facilitează achiziția produsului la momentul potrivit și reduce riscul ca potențialul cumpărător să fie distras din traseul de cumpărare și să părăsească platforma.

”Am dorit să dezvoltăm o soluție prin care retailerii și brandurile care vând direct către consumator, să se adapteze la noul context economic, în care traficul în magazinele fizice și vânzările generate de acest canal sunt în
scădere majoră. Streams.Live este un instrument care se intregrează ușor în ciclul de vânzare, se instalează prin câteva click-uri în website-ul vendorului, iar în cazul în care acesta nu are un website propriu, întreaga experiență poate avea loc pe o pagina generată automat de sistem, complet
personalizabilă”, declară Mihai Drăgan, COO, Oveit.
Cu peste 4.5 miliarde de persoane cu acces la internet și peste 2.05 miliarde de cumpărători online, conform Statista 1 , piața de e-commerce este una dintre cele mai competitive piețe la nivel global, iar brandurile sunt într-o continuă căutare pentru a adopta cele mai inedite metode de a se conecta cu publicul-țintă și de stimula și simplifica procesul de achiziție.


În România, piața de e-commerce este în ascensiune continuă, un raport publicat de GPeC susține că volumul cumpărăturilor online din România de peste 4,3 miliarde de euro în 2019, a crescut cu 20%
față de 2018.


Compania Oveit, cunoscută pentru soluția cashless payment pentru evenimente, respectiv Digital Wallet, a fost fondată în anul 2015 în România, iar din 2019 s-a stabilit în Statele Unite ale Americii, având un birou în Austin, Texas. În cadrul Galei NO CASH, fost
votat drept cel mai promițător start-up al anului 2019. OVE IT își propune să fie parte integrantă a digitalizării sectorului comercial, întrucât soluția sa tehnologică se adresează tuturor retailerilor care își doresc o comunicare directă cu consumatorii lor.

Tehnologia de streaming permite o interacțiune în timp real cu audiența, translatând experiența de shopping din mediul offline în online.
”Vedem un mare potențial pentru acest instrument digital în ajutorul retailerilor din România și a companiilor e-commerce. Suntem în prezent în etapa de implementare a proiectelor pilot cu 10 companii din România, unele dintre ele lideri de piață, din industrii precum Fashion&Beauty,
Food&Beverage, Automotive, Electronics și Home&Leisure, și ne propunem să avem cel puțin 100 de parteneriate active cu brandurile din retail până în primăvara anului viitor.

Vizăm în 2021 lansarea soluției Streams.Live pe piața din SUA și pe parcursul anului, în Africa de Sud, Japonia, UK și Irlanda, unde deja avem clienți pe soluțiile de plăți cashless și contacteless”, completează Alexandru Pana, VP Customer Success Oveit.


Live Stream Shopping este, în viziunea creatorilor săi, o soluție eficientă, ce vine în completarea serviciilor de e-commerce, ce facilitează un nou
mediu de promovare a produselor cheie și de interacțiune cu potențialii clienți.
Conținutul video reprezintă cea mai interactivă formă de conținut online la ora actuală, iar soluția transformativă Streams.Live îmbină entertainmentul cu experiența de shopping personalizată, contribuie la autenticitatea brandului și influențează creșterea ratei conversie de până
la 5 ori, comparativ cu e-commerce-ul tradițional.


Soluția Streams.Live generează o interacțiune de 8 ori mai mare prin comentarii față de alte forme de conținut, întrucât vizitatorii petrec de 3 ori mai mult timp urmărind un video live versus un video preînregistrat. Se creează, astfel, un sentiment de exclusivitate în mintea consumatorului și de apartenență la comunitatea creată în jurul brandului.


În ceea ce privește securitatea, Streams.Live creează doar interacțiunea dintre brand și cumpărător, procesul efectiv de check-out desfășurând-se în platforma brandului. Informațiile clienților suntprocesate prin sistemul companiei care utilizează serviciul, asigurându-se astfel continuitatea
proceselor de marketing și e-commerce deja implementate.
Spre deosebire de paginile clasice de prezentare a unui produs, care pot include doar câteva întrebări potențiale, Live Stream Shopping răspunde nevoii de cunoaștere în detaliu a cumpărătorilor online. Printr-o sesiune live, cumpărătorii înțeleg mai bine ce cumpără și pot avea o experiență de shopping unică, văzând în timp real cum acesta este utilizat, testat și purtat, în cazul produselor de îmbrăcăminte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *