Fondatorii QUALITANCE au anunțat numirea lui Mike Parsons, după patru ani de activitate ca director de inovație, în care și-a adus contribuția la cea mai importantă etapă de reinventare și dezvoltare a companiei, în poziția numărul unu a companiei.
În noua structură de management, Ioan Iacob și Radu Constantinescu rămân activi în Consiliul de Administrație, iar Radu Constantinescu va fi directorul general adjunct al companiei.
La intersecția dintre Silicon Valley și Madison Avenue, Mike vine cu o experiență valoroasă în tehnologie, design thinking, inovație, marketing, advertising, consumer engagement transpuse într-o activitate excepțională de peste 20 de ani, derulată pe 3 continente. Mike Parsons s-a alăturat echipei în 2016, după ce start-up-ul său de experience design și storytelling, LaunchPodium, a fost achiziționat de către QUALITANCE.
În cei patru ani de activitate în QUALITANCE, Mike a avut un impact major asupra identității companiei, dezvoltând linia de business de inovație, sprijinind compania în crearea propriilor metodologii și framework-uri de lucru, făcând parte din echipa care a câștigat și a derulat cele mai mari proiecte de acest tip pentru clienți din top Fortune 500, precum IKEA și Virgin. Anul trecut, Mike a fost catalizatorul extinderii internaționale a companiei, prin dezvoltarea subsidiarelor din Australia și SUA, care au îmbunătățit cu 20% cifra de afaceri a liniei de technology innovation și au extins portofoliul companiei cu brand-uri de renume ca Johnson&Johnson, NewsCorp, Ford și Breville.
Anterior QUALITANCE, Mike a derulat în Silicon Valley proiecte de inovație importante pentru companii mari precum General Electric, Wells Fargo și Nike. Având un profil plurivalent, Mike a excelat inclusiv în advertising, conducând McCann în San Francisco, respectiv Tribal DDB în Amsterdam și Londra, și câștigând numeroase premii de calibru, precum DA&D Pencils, Cannes Lions, Effie, TED pentru proiecte digitale create pentru Xbox, Halo, HP, Philips Consumer Electronics, VW, Hasbro și KLM.
“În etapa Business 5.0, în care construim și scalăm business-uri digitale, axându-ne pe dezvoltarea rapidă de soluții digitale – ajungând de la 0 la MVP în 10 săptămâni – în care includem componente de strategie, product design, psihologie comportamentală, growth marketing și experience design, considerăm că Mike este liderul cel mai în măsură să conducă acest model de business la nivel internațional. Experiența lui profesională pe 3 continente, în arii definitorii pentru transformarea digitală, ne va ajuta să ne reînnoim și să ne îndeplinim misiunea de companie globală de tehnologie și inovație“, declară Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE.
Pasiunea mea este să creez produse noi pe care clienții le îndrăgesc, este absolut necesar să lucrez cu echipe cu ADN digital, iar în Qualitance am găsit echipa ideală – Mike Parsons, CEO
QUALITANCE a încheiat anul fiscal 2019 cu cifra de afaceri consolidată la nivel de grup de 51,53 milioane lei. Linia de business de technology innovation a adus venituri totale de 16.92 milioane lei, din care 20% au fost generate de cele două subsidiare – QUALITANCE Australia și QUALITANCE US. În decembrie 2019, compania a atras o finanțare de 1.5 milioane de euro în urma unui plasament privat de obligațiuni corporative, care din martie 2020 se tranzacționează la Bursa de Valori București.
În ultimii 7 ani, Mike Parsona a condus numeroase proiecte de inovație în Sydney, New York și Silicon Valley pentru brand-uri precum Wells Fargo, J&J, Ford, NewsCorp, Nike sau Virgin, ajutându-i totodată pe cei de la GE să pună bazele laboratorului de inovație Fastworks. Anterior, Mike a condus DDB Tribal în Europa (Amsterdam și Londra) și McCann în America de Nord (San Francisco).Talentul său creativ a fost recunoscut prin numeroase premii de prestigiu la nivel de industrie, precum Cannes Cyber Lions și TED.