Turoperatorul Paralela 45 își va relua progresiv activitatea, începând din 15 mai, cu un număr mărit de consultanți, pentru vânzare online în special, dar și offline, în agențiile din principalele orașe, care vor fi deschise conform normelor de funcționare.
În sprijinul turiștilor, termenele scadente precizate în contractele încheiate pentru vacanțele care au încă plecări incerte se măresc cu până la 21 de zile înainte de plecare.
Turoperatorul recomandă turiștilor, în continuare, reprogramarea vacanței, și nu anularea, fiecare cerere fiind tratată cu maximă responsabilitate.
Vezi aici ce declara Alin Burcea la Adevărul Financiar Live:
De vineri se pot rezerva bilete de avion pe cursele operate, se prelucrează solicitările corporate, se vând vacanțe în zonele balneo, dar și la munte și pe litoral, unde turoperatorul oferă și variante de cazare în apartamente și vile. Paralela 45 este pregătită să reia și destinațiile externe, acolo unde turismul extern primește undă verde, în prima fază fiind vorba despre Grecia, Bulgaria, Croația, Cipru și Turcia.
Luăm toate măsurile care se impun și dăm startul unor călătorii în noile condiții de viață – Alin Burcea, CEO Paralela 45
În așteptarea tuturor clarificărilor, a anunțurilor oficiale și a normelor de călătorie pe care autoritățile tuturor statelor urmează să le anunțe în cel mai scurt timp, turoperatorul ia următoarele măsuri în sprijinul turiștilor, valabile pentru servicii externe:
- În cazul plecărilor cuprinse în intervalul 1 iunie – 12 iulie:
- Amânarea scadențelor restante de plată ale turiștilor cu până la 21 de zile înainte de plecare
- Reprogramarea pachetelor pe curse charter, circuite și cazări individuale, la cerere, pe oricare altă plecare din sezonul 2020, fără perceperea unei taxe de reprogramare, dar respectând condițiile impuse de furnizori, pe lângă care se fac demersuri pentru obținerea unor prețuri competitive
- Cazurile de anulare voluntară se rezolvă punctual, cu respectarea condițiilor contractuale
- Cazurile de anulare din partea furnizorilor vor fi anunțate cel mai târziu cu 21 de zile înainte de plecare
- Plecări programate după data de 12 iulie:
- Amânarea scadențelor până la 22 mai
- Reprogramările, la cerere, depind exclusiv de flexibilitatea partenerilor străini, fiind tratate punctual, pentru găsirea celei mai bune soluții pentru clienți
Anulările voluntare se supun condițiilor contractuale și nu sunt recomandate
Pentru toate aceste situații, consultanții Paralela 45 mențin comunicarea cu turiștii, prin email și telefonic, la numărul 021-9129, mulțumind fiecăruia pentru încredere, răbdare și înțelegere.
“Ca turoperator cu o experiență de 30 de ani, pe care am dobândit-o organizând călătorii la standarde ridicate pentru clienții noștri, din respect pentru ei, am făcut și facem demersuri pentru protejarea vacanțelor lor. Mulțumesc consultanților Paralela 45 care s-au implicat 100% în această perioadă pentru a răspunde doleanțelor turiștilor, în condiții deosebit de grele.
Din păcate, nu avem sprijinul autorităților române în această perioadă. Asistăm la o nepăsare față de domeniul agențiilor de turism, care realizează 80% din traficul de turiști, al angajaților din acest domeniu. În acest tablou nefast, relația dintre turist și agentul lui de turism este esențială, îi respectăm, le mulțumim pentru încredere și vrem să mergem mai departe împreună”, declară CEO Paralela 45.
Agenţia de turism Paralela 45, una dintre primele trei agenții private din România, a împlinit anul acesta 30 de ani de activitate. Turoperator consacrat în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Italia, Tunisia și Egipt, şi cu peste 160 circuite culturale şi istorice organizate anual pe patru continentele, ori programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, programe de business travel, Paralela 45 combină experiența acumulată în 30 de ani cu capacitatea de a ţine mereu pasul cu noile tendințe din turism.