Telecom

Orange Home TV a ajuns la 540.000 clienți în 2019 după o creștere cu 7% față de 2018

Home TV

Orange România își mărește baza de clienți pentru serviciile de TV și internet fix. La sfârșitul anului trecut, operatorul a ajuns la peste 540.000 de clienți Home TV, în creștere cu 7% față de sfârșitul lui 2018.

Serviciile fixe de internet în bandă largă a urcat cu 23% în aceeași perioadă, până la 352.000 de clienți. Numărul total de clienți pe care Orange România îi care pentru serviciile mobile și fixe s-a situat la 10,94 milioane, în creștere cu 1,7% față de finalul lui 2018.

Operatorul continuă astfel să își majoreze organic baza de clienți pentru servicii fixe. Dacă negocierile cu acționarii Telekom România se vor finaliza favorabil, operatorul va înregistra un salt al numărului de clienți pentru aceste servicii. Telekom România are aproximativ 1,4 milioane clienți pentru cablu TV și internet fix.

Orange România a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 1,11 miliarde euro, în scădere de la 1,12 miliarde euro în 2018, adică mai puțin cu 1,1%.  

Anul trecut, investițiile în infrastructura 4G au permis extinderea rețelei pentru încă 271.000 de locuitori din 545 de localități. Conexiunea 4G+, cu viteze mai mari de transfer, s-a extins în 1.800 de localități noi și 54 de orașe. La sfârșitul anului trecut, rețeaua 4G a Orange acoperea 98,1% din populația țării și 100% din cea urbană.

Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere a consumului de de date de 37% în anul 2019 comparativ cu 2018.

Odată cu lansarea rețelei Orange 5G am făcut un pas important spre rețelele viitorului și spre noile tehnologii digitale – declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

În luna noiembrie 2019, Orange a lansat rețeaua comercială Orange 5G, fiind prima ţară din Grupul Orange în care se lansează servicii 5G. Astfel, la finalul anului 2019 rețeaua 5G cuprindea București, Cluj-Napoca și Iași, orașe în care clienții se pot bucura de cea mai mare viteză 5G, de până la 1.2Gbps la download şi viteze medii de 600 Mbps, o experienţă similară celei oferite de serviciul de internet prin fibră optică.

De asemenea, luna noiembrie 2019 a marcat și lansarea propriei reţele de fibră optică în câteva localități din România. Astfel, la finalul anului 2019 rețeaua Orange de fibră optică era disponibilă în București, în Pașcani, județul Iași și Apahida, județul Cluj.

Experiența de conectivitate a fost completată în 2019 cu servicii de top lansate în exclusivitate de Orange România, precum serviciul eSIM, ce permite clienţilor să se conecteze la rețeaua mobilă Orange fără a mai avea nevoie de o cartelă SIM fizică şi serviciul NumberShare, ce permite clienţilor să folosească acelaşi număr de telefon pe mai multe dispozitive.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, la finalul anului 2019 numărul de utilizatori a depășit 179.000 clienți, o creștere de 40% în T4 2019 comparativ cu T4 2018.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *