Retail

Vânzările Auchan s-au dublat în ultimele zile

Vânzările Auchan România s-au dublat, din cauza pandemiei de coronavirus, 120 de camioane aprovizionând zilnic magazinele rețelei cu marfă.

Ardeleanu afirmă că se lucrează în condiţii destul de grele, iar salariații rețelei fac faţă cât pot de bine comenzilor crescute, paleţilor de marfă, umplerii rafturilor, totul în condiţiile asigurării igienei şi siguranţei pentru clienţi.

Vânzările au crescut cu 100% de câteva zile, numărul de clienţi la fel – Ionuţ Ardeleanu, directorul general Auchan Retail Romania

Supermarketurile şi hypermarketurile din Capitală au fost luate cu asalt în ultimele zile în contextul pandemiei de coronavirus, clienţii golind rafturile magazinelor.

Panica a debutat în ultimele zile din februarie când populația s-a îmbulzit să cumpere produse de igienă şi dezinfectante, dar a atins apogeul în aceste zile cu produsele alimentare şi medicamente.

Șeful Auchan România a mulţumit clienţilor care, în ciuda perioadei dificile, au dat dovadă de “multă înţelegere, înţelepciune și de maturitate”, dar şi furnizorilor care depun eforturi susținute pentru a suplimenta producţia şi stocurile.

Conducerea Auchan a anunțat, sâmbătă, că programul magazinelor din rețea rămâne neschimbat în continuare, cu aplicarea strictă a măsurilor de protecție și igienă. Nu în ultimul rând. clienții pot face cumpărături și online.

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat, joi, că magazinele membre ale Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) nu au probleme cu stocurile de alimente de bază şi cu stocurile de produse dezinfectante, deşi cererea pentru acestea din urmă continuă să fie foarte mare.

La rândul ei, Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) a comunicat că stocurile de produse alimentare sunt suficiente pentru a satisface nevoile cetăţenilor.

“Reprezentanţii Marilor Reţele Comerciale au asigurat că există stocuri suficiente de produse alimentare şi că magazinele se aprovizionează în permanenţă”, au declarat reprezentanţii ANSVSA. Marile magazine funcţionează cu un stoc de rulaj, iar, în funcţie de cererea zilnică, îşi ajustează stocurile şi producţia, au adăugat aceștia.

Există cantităţile necesare acoperirii solicitărilor de alimente din ultima perioadă la operatorii economici din domeniul alimentar şi pe platformele logistice ale marilor magazine, au mai precizat oficialii ANSVSA.

Piața de retail modern din România este estimată la circa 20 miliarde de euro, în condițiile existenței unui număr de peste 3.000 de magazine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *