Francize Retail

Meli Melo lansează programul de franciză pentru orașele mici

Cel mai longeviv brand de accesorii și bijuterii pentru femei, Meli Melo – Paris lansează programul de franciză, targetul principal fiind acum orașele mici.

Prima franciză Meli Melo Paris a fost deschisă în orasul Târgu Jiu, în luna septembrie 2018, și se află în Shopping City Târgu Jiu, unde completează oferta de produse si servicii  disponibile în centrul comercial cu îndrăgitul brand de accesorii și bijuterii pentru femei.

Până în 2022 compania și-a propus să deschidă francize în nouă orașe: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Târgoviște, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamț și Botolani.

“Avem un concept suficient de matur să îl putem franciza”, spune Stephane Dumas, fondator Meli Melo – Paris. Și adaugă faptul că era timpul că este timpul potrivit pentru a da startul la această extinderre, atât în România cât și la nivel internațional.

Strategia de dezvoltare pe care o aplică Dumas este inversă față de cea clasică, și anume orientarea spre orașele de dimensiune mai mică, pentru că, în opinia lui, acestea au o viteză de dezvoltare mult mai accentuată.

Stephane Dumas a povestit pe larg despre oportunitățile de franciză pentru brandul pe care l-a fondat, dar și despre planurile de dezvoltare internațională pe care le are, în emisiunea Adevărul Financiar Live.

Costul unei francize variază între 60.000 și 80.000 euro, în funcție de stadiul de preluare a spațiului și a factorilor logistici ai proiectului de amenajare conform standardelor impuse de brand.

Procesul de francizare a brandului Meli Melo este unul simplu și concis – Stephane Dumas, fondator

Meli Melo Paris a deschis primul magazin în anul 1998 în Bucuresti, în prezent având un total de 61 de magazine, dintre care u magazin Exclusive, un magazin în sistem de franciză, 2 department stores, 7 magazine deco, 3 magazine în Chișinau (Republica Moldova), 3 magazine în Belgrad (Serbia) și 3 magazine în Sofia (Bulgaria).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.