Retail

De ce a ales Kaufland să intre în mall-uri?

Kaufland România inaugurează astăzi, în noul mall Promenada din Sibiu, primul hipermarket al rețelei situat într-un centru comercial.

Deschiderea magazinului face parte din noua strategie a companiei de a miza pe adaptabilitate și a se extinde și în spații în chirie, în paralel cu dezvoltarea unei rețele vaste de magazine pe terenuri în proprietate.

În cadrul procesului de modernizare, Kaufland a lansat recent și cel mai nou concept de ultra-magazin, cu elemente inspirate din universul mall-urilor – cum raioane ca sushi-bar, Food Court sau pereți de sticlă. Magazinul are design-ul celui mai nou concept Kaufland și este al treilea din oraș, dispunând de o suprafață totală de aproximativ 4000 mp.

Schimbarea de strategie a fost anunțată de Valer Hancaș, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România, în emisiunea Adevărul Financiar Live.

Am deschis magazine de tip pop-up în stațiuni turistice, magazine cu fațada verde din plante sau cu grădini urbane comunitare pe acoperișuri și în parcări – Valer Hancaș, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

Ce urmărește, de fapt, retailerul prin abordarea a noi formate de vânzare, dincolo de a ”urmări” clienții, inclusiv în mall-uri, adică acolo unde competiția – vezi Carrefour sau Mega Image – a ajuns demult? Este vorba despre încercarea de a se adapta vremurilor moderne și noilor tipologii de clienți, inclusiv a celor tineri, care vor să găsească într-un singur loc tot ceea ce le trebuie.

Prin această deschidere, Kaufland ajunge la o rețea de 127 de magazine în întreaga țară și creează încă 70 de noi locuri de muncă, sprijinind astfel dezvoltarea comunității locale din Sibiu.

Valer Hancaş explică nou strategie a retailerului prin preocuparea de a fi cât mai aproape de clienți, pentru care cumpărăturile să devină simple și distractive. ”Pentru asta, suntem flexibili și ne adaptăm constant formatele, motiv pentru care am ales să ne extindem și în spații de tipul mall-urilor”, adaugă acesta.

Pe de altă parte, retailerul german extinde parteneriatul cu Glovo, așa că locuitorii orașului Sibiu pot comanda la domiciliu produse Kaufland, dintr-un sortiment de peste 1300 de articole alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume proaspete până la hrană pentru animale și produse cosmetice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *