Companiile E-Distribuție, operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul Grupului Enel în România, vor introduce începând de luni, 25 mai 2020, o soluție digitală pentru audiențe.
Prin intermediul serviciilor de conferințe online compania oferă consultanță clienților în vederea înregistrării cererilor de racordare, respectând astfel regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea clienților și angajaților săi, respectând în același timp cerințele de calitate ale serviciului de distribuție.
Pentru a completa serviciile existente, companiile E-Distribuție au dezvoltat serviciul de consultanță on-line, o soluție digitală pentru clienții care au nevoie de îndrumare și instrucțiuni privind cadrul legal și de reglementare aferent racordării la rețea, precum și alte servicii. Astfel, clienți pot solicita telefonic o audiență on-line la www.e-distributie.com, și pot configura o întâlnire digitală în timpul programului de lucru – de luni până vineri, între orele 09.00 – 13.00.
Clienții pot accesa www.e-distributie.com pentru a iniția și gestiona online racordarea la rețeaua de energie electrică. Platforma permite utilizatorilor să urmarească procesul de conectare din momentul depunerii cererii de racordare, în zona Contul Meu, până la încheierea contractelor de furnizare / distribuție, iar instalația electrică este pusă sub tensiune. Aici clienții pot încărca documentele referitoare la cererea de racordare la rețea și pot găsi informații despre evoluția cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 de ore pe zi.
În același timp, interfața din zona Contul Meu permite accesul mai ușor la toate serviciile online cu care utilizatorii erau deja familiarizați, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informații despre POD (locul de consum), Informații despre consum, Istoricul de citire a indexului, Notificări și servicii online legate de contract.