UniCredit Bank va oferi toate serviciile bancare prin canale de comunicare la distanță și anunță că va lua măsuri personalizate de ajutorare a clienților în dificultate.
Clienții vor primi gratuit toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază prin mijloace electronice: Mobile și Online Banking, pentru persoane fizice, și BusinessNet pentru companii.
În același timp, banca a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite. În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.
Încurajăm să utilizeze cu prioritate și cu zero costuri canalele alternative ale băncii – Mobile și Online Banking pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii – Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank.
Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte.
În condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu alți oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomandă la rândul său clienților săi, în mod ferm, utilizarea canalelor la distanță disponibile, plățile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii numerarului.
Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.