Bănci

OTP Bank permite clienților amânarea plății ratelor la credite până la 29 mai 2020

OTP Bank Romania

Pentru toți clienții persoane fizice care dețin credite de nevoi personale, cu sau fără ipotecă, sau credite ipotecare, inclusiv Prima Casă, acordate anterior datei de 20.03.2020, OTP Bank România oferă posibilitatea plății ratelor la scadență sau oricând ulterior până la data de 29 mai 2020.

Amânarea plăților se face fără trecerea la restanță și aplicarea de penalități de întârziere. Astfel, încurajând distanțarea socială și evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, OTP Bank oferă această soluție clienților care nu pot asigura la data scadențelor lunare sumele necesare pentru rambursarea ratelor în  perioada 24.03 – 29.05.2020.

Băncile, mai mult ca oricând, trebuie să acționeze cu responsabilitate față de economia locală și cu înțelegere față de clienții lor – Gyula Fater, CEO OTP Bank România.

Clienții care nu pot asigura în contul curent sumele necesare achitării celor 2 sau 3 rate scadente în aceasta perioadă, folosind operațiuni de la distanță, ca de exemplu: încasarea salariului în contul OTP Bank, depunerea ratelor la ATM-urile OTP de tip cash-in, transfer bancar dintr-un cont deschis la o alta bancă, opțiunea „Magnetul de bani” disponibilă prin serviciul OTPdirekt, etc., nu vor acumula penalități și nu vor înregistra zile de întârziere pentru respectivele sume.

Clienții aflați în imposibilitatea achitării integrale a ratelor acumulate în această perioadă, sunt rugați să se adreseze din timp băncii pentru a găsi împreună cea mai bună soluție individuală fără niciun fel de costuri suplimentare. În caz contrar, punerea în întârziere se va face începând cu prima scadență lunară ulterioară datei de 29.05.2020 pentru toate sumele acumulate și neachitate până în acel moment.

Termenul de 29 mai 2020 ar putea fi extins în funcție de evoluția situației generale.

Pentru clienții persoane juridice, IMM-uri și corporații, banca are pregătite soluții pentru situațiile speciale nu se pot prelungi facilitățile revolving conform prevederilor contractuale, unul dintre motive fiind imposibilitatea deplasării reprezentanților clienților la bancă, în vederea semnării documentației contractuale.

Banca apreciază că soluția optimă pentru companii este de a aplica măsuri personalizate, drept pentru care este nevoie de o analiză punctuală a fiecărui client.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *