Bănci

BCR acceptă amânarea ratelor la credite IMM-urilor afectate în această perioadă

BCR

Banca Comercială Română (BCR) analizează fiecare client IMM la cerere și oferă o amânare de până la șase luni a ratelor la credite pentru diminuarea presiunii pe fluxul de numerar.

IMM-urile clienți BCR pot solicita prelungirea facilităților de credit curente, păstrând neschimbate costurile actuale. În contextul măsurilor guvernamentale de sprijin a companiilor, BCR va facilita fluxul și distribuția schemelor de suport, contribuind acolo unde este necesar cu un flux simplificat de acordare a capitalului de lucru.

În funcție de situația individuală a fiecărei companii, BCR va putea oferi, la cerere, o perioadă de amânare la plata ratelor de până la șase luni. Soluția implică însă o amânare la plată a principalului de credit, în timp ce dobânzile se vor acumula în continuare și vor fi distribuite ulterior în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

Pentru clienții persoane fizice banca oferă amânarea obligației de plată la cardurile de credit și la overdraft pentru o perioadă de trei luni. După această perioadă, plățile vor fi reluate, iar dobânzile vor fi calculate și reportate.

În același timp, clienții pot opta pentru alte metode de restructurare, însă acestea vor fi marcate la Biroul de credit: reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp și /sau extinderea perioadei de derulare a creditului pentru reducerea ratei lunare.

Pentru a sprijini măsurile de limitare a deplasărilor publice, toți clienții BCR persoane fizice vor beneficia până la data de 1 mai de retrageri gratuite la bancomatul oricărei bănci din România, iar cardurile vor fi livrate prin curier la adresa clientului, pe cheltuiala BCR. Pentru a reduce traficul în sucursale în această perioadă, BCR a vizat proactiv clienții recurenți ai sucursalelor pentru plăți de facturi și extrase de cont curent.

Astfel, în cazul clienților recurenți cu plăți de facturi în sucursale: 14.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, cu posibilitatea de a stabili un debit direct sau, pentru cei care au platforma, dar nu o folosesc, instrucțiuni despre activarea George.

În cazul clienților clienților recurenți cu extrase de cont curent în sucursale, 60.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, direcționându-i fie către automate bancare sau platforma George.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *