Bănci

Banca Transilvania reduce pentru șase luni ratele IMM-urilor și oferă trei luni amânare persoanelor fizice

Banca Transilvania este prima bancă din România care anunţă un prim set de măsuri imediate pentru susţinerea IMM-urilor şi a companiilor care lucrează cu BT, afectate de actualul context.

După ce la începutul săptămânii a anunțat măsuri pentru clienții persoane fizice, în sprijinul acestora, banca nr. 1 din România, după active, Banca Transilvania, anunță pachetul de măsuri menit să susțină activitatea clienților – întreprinderi mici și mijlocii.

Măsurile care au intrat în vigoare azi şi se aplică imediat:

  • Reducerea ratelor de credit pentru următoarele 6 luni, până la 100% din aceste rate, acolo unde se justifică şi analizând impactul imediat şi pe termen mediu.
  • Documentaţia în baza căreia se vor aplica facilităţile pentru clienţi este minimală, tocmai pentru a evita birocraţia şi deplasările.

Acest cadru va fi în permanență actualizat cu învăţăminte şi bune practici sugerate chiar de către antreprenori, într-un context total nou pentru antreprenori şi economie.

Banca Transilvania invită la cooperare în cadrul ecosistemului de business românesc, în egală măsură băncile şi companiile, fiind foarte importantă acum susţinerea reciprocă între companii.

Banca Transilvania se va plia pe planurile de susţinere ale altor bănci în cazul clienţilor comuni, fiindcă în acest mod poate fi susţinut un număr mai mare de firme româneşti – Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Banca Transilvania va coopera cu celelalte bănci, în interesul clienţilor creditaţi, acolo unde firmele au credite la mai multe instituţii financiare, se arată în declarația directorului general.  

Clienţilor afectaţi de actualul context, BT le oferă posibilitatea să îşi amâne până la trei rate la creditele pentru persoane fizice

Banca Transilvania este şi rămâne alături de clienţii săi, aşa încât anunţă posibilitatea amânării până la 3 rate pentru creditele persoanelor fizice afectate de această perioadă.

Clienţii care au dificultăţi temporare la plata ratelor – fie de natură medicală, carantină, izolare, fie din cauza situaţiei economico-financiare conjuncturale – sunt îndrumaţi să contacteze banca pentru identificarea soluţiei potrivite. Facilităţile se aplică la solicitarea clienţilor afectaţi de actualul context, prin apelarea echipei Customer Care, disponibilă 24h/24 la numărul de telefon 0264 308 080.

Din punct de vedere operaţional, implementarea soluţiilor de amânare prevăd prelungirea perioadei de creditare, fără niciun fel de costuri suplimentare, cu numărul de luni aferent. Excepţie este creditul Prima Casă, unde amânarea înseamnă redistribuirea ratelor lunare amanate pe perioada rămasă de creditare, în contextul actual al legislaţiei. Banca a pregătit fluxuri de lucru care să elimine deplasarea clienţilor la bancă.

Primul pas BT: prelungirea perioadei de graţie pentru clienţii cu carduri de credit

Încă de săptămâna trecută, Banca Transilvania a anunţat o serie de măsuri prin care îşi susţine clienţii.

Pentru cei peste 500.000 de posesori de carduri de credit s-a prelungit perioada de graţie până în 25 mai. Clienţii nu au nicio obligaţie de plată în martie şi aprilie a.c., prima fiind în luna mai a.c.

BT a început, de asemenea, preluarea solicitărilor de amânare la plata ratelor pentru clienţii credite imobiliare care au dificultăţi financiare cauzate de actualul context.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *