Banca Transilvania anunță măsurile luate pentru starea de alertă, cu un total de 400 de agenții deschise pentru relații cu clienții.
Conform recomandărilor autorităților referitoare la starea de alertă, banca își sfătuiește clienții să meargă la agenții doar pentru operațiuni urgente care nu pot fi efectuate online.
Măsurile de prevenție anunțate de bancă:
1. Menținerea standardelor de siguranță:
- Persoanele care vin la bancătrebuie să țină cont de următoarele aspecte: în unitate, numărul de clienți trebuie să fie egal cu numărul de angajați BT; la intrarea în agenție/sucursala BTeste obligatorie atât purtarea măștii, căt și dezinfectarea mâinilor; distanța dintre clienți, respectiv clienți și angajați trebuie să fie de minim 2 m;
- Angajații poartă mască pentru a se proteja și a-i proteja pe ceilalti.
2. Peste 400 de sucursale și agenții BT sunt deschise:
- Programul este de luni până vineri, în intervalul 9.00 – 16.00; între 13.00 și 13.30 este pauză pentru dezinfectare;
- Detalii despre adresele sediilor băncii pot fi consultate aici.
3. Produsele și serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unităților băncii, însă este încurajat bankingul de la distanță:
- Soluțiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboți (asistenți virtuali), la bancomatele multifuncționale.
4. Timpul de așteptare la call center, prezentat pe siteul băncii:
- Persoanele care doresc să apeleze pentru asistență la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de așteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro
5. Cum se poate afla stadiul cererii amânării ratelor:
- Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul băncii, în homepage, prin aplicația BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);
- Pentru cei care doresc să afle dobânda cumulată și rata lunară după perioada de amânare a creditelor pot accesa acest simulator.