Primele nouă luni ale anului au generat o creștere de 13% a cifrei de afaceri în Grupul City Grill față de perioada similară din 2018. Astfel, cifra de afaceri înregistrată de cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală este de 148 milioane de lei.
Comanda medie a crescut față de 2018 cu 10% ajungând la aproape 100 lei, iar printre factorii care au completat dinamica pozitivă din acest an se numără investițiile făcute în extinderea și modernizarea spațiilor Grupului City Grill, fidelizarea clienților prin programul Out4Food, dar și comportamentul clienților, care se întorc din ce în ce mai des la meniurile tradiționale.
Programul de fidelizare Out4Food a depășit 120.000 membri și rămâne un indicator de performanță, iar clienții acestuia generează peste 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună. ”Evoluția acestui program ne face să privim optimist finalul de an, mai ales că urmează o perioadă aglomerată, cu petreceri corporate și nu numai, sărbătorile de iarnă, iar acestea, istoric, cresc considerabil valoarea bonului mediu, precum și gradul de ocupare în restaurante”, spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
El adaugă că anul trecut, la începutul lunii decembrie restaurantele grupului erau aproape fully booked pentru petrecerile de Crăciun și de Anul Nou și estimează că același lucru se va întâmpla și în 2019.
Vezi aici emisiunea Adevărul Financiar Live cu Daniel Mischie.
Investițiile realizate în primele 9 luni ale anului au depășit 1,7 milioane de euro, iar până la sfârșitul lui 2019 suma va depăși 2 milioane de euro. Acestea au fost direcționate atât câtre modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar și către deschiderea de noi spații -restaurantul Becker Brau, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane și extinderea restaurantului Hanul lui Manuc cu un spațiu tip băcănie.
În ceea ce privește comportamentul de consum, tendințele actuale arată că tot mai mulți clienți sunt atenți la proveniența alimentelor, la rețete, iar acest lucru a generat inclusiv o reîntoarcere a acestora către preparate tradiționale, cu ingrediente simple, de proveniență locală, cu care românii sunt deja familiarizați și în care au încredere.
În toate restaurantele noastre, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, avem grijă să reciclăm uleiul, sticla, cartonul și plasticul și să reducem risipa alimentară – Daniel Mischie, CEO Grup City Grill
Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru cu Bere, rața pe varză și papanașii, care sunt legate de Hanu’ Berarilor, dar și sarmalele cu mămăligă și ciorbele. De asemenea, într-o creștere notabilă se află comenzile pentru vin, dar și cocktailurile pe bază de spumante.