Global

Arrival este al cincilea startup britanic care a depășit pragul de trei miliarde dolari SUA

Producătorii auto coreeni Hyundai și Kia au investit peste 112 milioane dolari în startupul britanic Arrival, transmite CNN. Este al cincilea startup britanic evaluat la peste 3 miliarde dolari, după Greensill, TransferWise, The Hut Group și BGL Group.

Potrivit celei mai recente analize a site-ului CB Insight, cu finanțarea de la cei doi producători auto, startup-ul intenționează să se extindă în SUA, Asia și Europa. Înființat în urmă cu cinci ani de către Denis Sverdlov în Londra, startup-ul are în prezent aproximativ 800 de angajați în cinci țări, printre care și în Germania, Statele Unite și Rusia.

Arrival vrea să producă vehicule electrice care să coste aproximativ la fel ca modelele tradiționale alimentate de combustibili fosili. Inovația startup-ului constă în procesele sale de proiectare și fabricație. Compania are două fabrici în Marea Britanie și vrea să lanseze primul său vehicul electric la sfârșitul acestui an.

Această investiție face parte dintr-o strategie de inovare urmată de Hyundai și Kia – Youngcho Chi, președintele Hyundai

Sectorul de startup-uri din Marea Britanie se bucură de un o perioadă foarte bună pentru investiții. Anul trecut, investițiile în companii tehnologice din Marea Britanie au crescut la peste 10 miliarde lire sterline. Fiind cel mai înalt nivel din istoria Regatului Unit, conform datelor publicate de grupul Tech Nation.

Cele mai valoroase cinci startup-uri britanice:

  • Greensill- 3,5 miliarde dolari
  • TransferWise – 3,5 miliarde dolari
  • Arrival – 3,4 miliarde dolari
  • The Hut Group – 3,25 miliarde dolari
  • BGL Group- 3 miliarde dolari

Cei mai mari producători din lume au investit sume mari pentru dezvoltarea vehiculelor electrice, o transformare necesară pentru a răspunde standardelor noi de emisii din China și Europa.

Volkswagen intenționează să lanseze peste 60 de noi modele electrice în următorul deceniu. Toyota vrea ca până în 2025 aproximativ jumătate din vânzările sale să reprezinte vehiculele electrice.

Între timp, Hyundai a anunțat anul trecut că va investi 35 de miliarde dolari pentru dezvoltarea tehnologiei autonome și a vehiculelor electrice. Ca parte a acestei promisiuni, firma vrea să lanseze 23 de tipuri de vehicule electrice până în 2025.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *