Clienții CEC Bank pot folosi de acum și telefonul la efectuarea de plăți contactless sau transferuri bancare. Dar, pentru că 80% dintre clienții băncii au telefoane în sistemul Android, CEC Pay permite, deocamdată, doar acestora să le utilizeze pentru plăți.
Aplicația funcționează prin conectarea cardurilor Visa CEC Bank, utlizate apoi pentru plăți contactless. De asemenea, permite și transferuri rapide de bani către alți utilizatori CEC Pay sau către carduri emise de alte bănci din România.
Utilizatorii își pot personaliza experiența de plată și să-și securizeze tranzacțiile direct din aplicație, activând opțiunea de autorizare tranzacții. Își pot seta astfel plăți cu o anumită valoare sau mai multe tranzacții consecutive.
Am început cu CEC Pay doar pentru Android întrucât peste 80% din portofoliul nostru de clienți sunt utilizatori ai acestui sistem de operare – Bogdan Neacșu, președinte și director general CEC Bank
Pentru a putea plăti cu telefonul, utilizatorii CEC Pay au de urmat doi pași simpli: descarcă aplicația din Google Play Store, apoi adăugă cardurile Visa, de debit sau de credit, de persoană fizică sau juridică.
Serviciul CEC Pay este gratuit, iar plățile cu telefonul mobil sunt realizate fără taxe sau comisioane. Oficialii băncii au declarat că urmează, cât de curând, și lansarea unei soluții Apple Pay, în lunile următoare.
CEC Bank este o banca românească fondată în 1864. În prezent are peste 2 milioane de clienți, cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de 29,3 miliarde lei, la sfârșitul anului 2018.
Banca oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar CEC Bank, iar în luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.