Pentru că a atins pragul de un milion de utilizatori, România devine a doua cea mai mare piață Revolut după Marea Britanie și a doua în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere.
La aproape doi ani de la lansarea operațiunilor în România, Fintech-ul britanic Revolut anunță depășirea pragului de un milion de utilizatori pe piața locală. Valoarea totală a tranzacțiilor efectuate până acum este de aproape 4 miliarde de euro, după o creștere de 400% în a doua jumătate a anului 2019. Din acest punct de vedere, România este a doua piață din Europa, cu cea mai mare creștere, după UK, înaintea Franței.
Fintech-ul britanic a înregistrat o creștere record pe piața locală și a deschis în medie 3.300 de noi conturi zilnic în ultima jumătate de an. Utilizatorii apreciază simplitatea produsului, precum și funcțiile sale de siguranță sporită, care îl transformă într-unul dintre cele mai sigure produse financiare disponibile pe piață la momentul actual.
Le-am oferit românilor un mod mai bun, mai sigur și mai eficient de a-și gestiona banii și de a-și organiza întreaga viață financiară, de la cheltuieli curente la investiții – Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE – Revolut
Cine sunt utilizatorii Revolut și cum folosesc serviciul?
Vârsta medie a utilizatorilor Revolut din România a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai mulți provin din mediul urban, București, Cluj, Timișoara și Iași fiind orașele cu cei mai mulți utilizatori.
De la lansarea Revolut pe piața locală, în mai 2018, utilizatorii români au efectuat peste 58 de milioane de tranzacții, cu o valoare totală ce depășește 3,8 miliarde de euro. Dacă imediat după lansare Revolut era folosit ca un card de călătorii, acum românii îl folosesc zi de zi: 62% dintre tranzacții sunt efectuate în țară, iar comercianții preferați sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald’s și Auchan.
Românii strâng bani pentru călătoriile în străinătate cu ajutorul pușculiței virtuale Vaults, care le permite să rotunjească tranzacțiile efectuate pentru a economisi mărunțișul rămas. În 2019, au fost deschise peste 214.000 de pușculițe digitale Vaults în care au fost depozitate peste 58 de milioane de euro.
Utilizatorii români folosesc Revolut și pentru serviciul de tranzacționare de acțiuni fără comisioane, care le oferă posibilitatea de a investi în acțiuni ale peste 300 de companii din Statele Unite ale Americii listate la New York Stock Exchange și NASDAQ. Clienții Metal, care beneficiază de această funcționalitate, au investit până acum peste 12 milioane de euro în acțiuni cu ajutorul Revolut, iar companiile preferate au fost Tesla, Apple, Microsoft, Advanced Micro Devices, Amazon și Facebook.
Utilizatorii Revolut pot opta pentru unul dintre cele trei planuri tarifare disponibile: Standard, Premium sau Metal. Deschiderea unui cont se realizează aproape instant, în doar câteva minute și pot plăti în peste 150 de monede la un curs de schimb valutar excelent.
Abonamentele Premium și Metal conțin beneficii suplimentare:
- asigurare medicală de călătorie în străinătate
- acces în lounge-urile din aeroporturi, inclusiv acces gratuit cu SmartDelay atunci când zborurile au întârzieri,
- tranzacționare de acțiuni fără comisioane,
- concierge
- până la 1% cashback.
Revolut a lansat anul trecut funcționalitatea Donații, pentru a susține trei organizații caritabile mondiale, urmând ca, în acest an, să introducă și trei ONG-uri românești. Din planurile pe acest an, face parte și proiectul lansării unui produs special dedicat tinerilor, care le va permite adolescenților să își gestioneze mai bine banii, sub supravegherea părinților.
Înființată în 2015 în Marea Britanie, Revolut este o aplicație mobilă pentru gestionarea banilor. notificări după fiecare plată, bugetare și analitice încorporate, schimb valutar excelent, posibilitatea de a împărți nota de plată direct din aplicație, tranzacționare de acțiuni și criptomonede, transferuri printr-o simplă apăsare de buton și economisire în pușculițele digitale ”Vaults”.