Global

YouTube a înregistrat anul trecut venituri de 15 miliarde dolari

Compania YouTube a înregistrat anul trecut 15 miliarde dolari din venituri publicitare, vânzările de reclame de pe YouTube crescând cu 36% din 2018, scrie CNN.

Creșterea puternică a activității publicitare YouTube pe parcursul anului a fost determinată în principal de publicitatea brandurilor și de publicitatea „cu răspuns direct”, cum ar fi anunțurile click-to-buy care apar în videoclipuri de recenzie a produselor.

YouTube a adus venituri de trei miliarde dolari din abonamente în primul trimestru din 2020. Platforma are până în prezent peste 20 de milioane de abonați cu plată premium.

Alphabet, compania care deține Google și YouTube, a înregistrat venituri totale de 46 de miliarde dolari în primul trimestru din 2020, comparativ cu prognozele analiștilor de 46,9 miliarde dolari. 

YouTube crește puternic, iar veniturile sunt peste cele anticipate de analiștii eMarketer – Nicole Perrin, analist eMarketer

Nicole Perrin adaugă că Alphabet a oferit agențiilor de publicitate informații valoroase despre importanța YouTube-ului ca vehicul publicitar digital.

Chiar dacă acțiunile companiei au scăzut luni la 5%, profitul a fost mult peste așteptările de pe Wall Street. Alphabet a înregistrat câștiguri de peste 15 dolari pe acțiune, în timp ce analiștii se așteptau la 12 dolari pe acțiune.

Ce venituri a adus 2019 pentru Alphabet

Căutările Google și altele – 98 miliarde dolari Reclame publicitare Youtube – 15 miliarde dolari
Google Cloud – 9 miliarde dolari Google și altele – 17 miliarde dolari

De asemenea, 60% din vânzările totale ale lui Alfabet provin dintr-un alt segment numit de companie „Căutările Google și altele”. Este pentru prima dată când Alphabet a anunțat veniturile unor segmente din Google, în condițiile în care creșterea globală a veniturilor companiei pare să încetinească. Veniturile trimestriale au crescut cu doar 17% în raport cu anul trecut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.