Noii proprietari ai retailerul de modă american Forever 21, Autentic Brands, Simon Property și Brookfield Property, vizează extinderea operațiunilor și la nivel internațional, după ce au salvat renumitul brand de la faliment, transmite BBC.
Authentic Brands este o companie de administrare a mărcilor, Simon Property operează mall-uri, iar Brookfield Property administrează proprietăți comerciale.
Cei trei proprietari intenționează să lucreze cu parteneri noi și existenți pentru a se extinde în Europa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud-Est, inclusiv în China.
Forever 21 și-a depus cererea de intrare în faliment în septembrie anul trecut, înregistrând pierderi în locațiile sale internaționale.
Inițial, compania a anunțat că intenționa să închidă cele mai multe locații din Asia și Europa, însă urma să rămână pe piața din Mexic și America Latină. Însă, noii proprietari intenționează să păstreze deschise majoritatea celor 448 de magazine din Statele Unite.
Pentru a se relansa și intra în atenția publicului, lanțul de haine intenționează să lanseze noi linii de bijuterii, încălțăminte și genți. Retailerul de modă caută, de asemenea, un nou director executiv care să preia conducerea companiei.
Unii analiști consideră că retailerul de modă și-a pierdut monopolul și interesul publicului șintă, care era în marea majoritate unul adolescentin, și a decăzut în favoarea brandurilor online, care au oferit clienților îmbrăcăminte la un preț mai scăzut.
Forever 21 are aproximativ 600 de magazine la nivel mondial în 57 de țări. Cu sediul central în Los Angeles, Forever 21, la fel ca mulți dintre rivalii săi, s-a luptat cu creșterea concurenței din partea retailerilor online.