Puloverele (urâte) de Crăciun erau imprimate , până nu demult, cu simboluri specifice, precum reni, săniuțe sau Moș Crăciun. Acum, pe puloverele fraților Fred și Mark Hajjar sunt imprimate sandwich-uri, biscuiți sau homari.
Pentru că în primele două săptămâni din luna noiembrie vânzările nu au mers la fel de bine ca anul trecut, cei doi antreprenori au decis să își schimbe strategia și să creeze pulovere de Crăciun cu imprimeuri alimentare.
Astfel, designerii companiei au analizat piața, ce branduri au prins mai bine pentru public și le-au transformat în modele pentru pluoverele urâte de Crăciun. Cea mai recentă creație a companiei s-a inspirat din sandwich-urile cu pui ale lanțului american de fast-food Popeye.
Știam că trebuie să fac ceva creativ și repede – Fred Hajjar, co-fondatorul UglyChristimasSweater
Înainte de a pune planul în aplicare, cei doi frați au luat legătura cu mai multe companii diferite, pentru a le putea folosi numele și produsul. Astfel au reușit să primească acceptul de la fast-food-ul Popeye, fără a mai fi nevoiți să le ofere un procent din vânzări.
În doar o jumătate de zi, cele 1.000 de plovere atipice s-au vândut ca pâinea caldă pentru 45 de dolari fiecare. Pe lângă pluoverele cu imprimeuri alimentare, în acest an, Fred și Mark Hajjar au adăugat un nou serviciu care permite clienților să comande un pulover personalizat, confecționat în doar 24 de ore.
La sfârșitul anului 2012, cu o investiție inițială de 5.000 de dolari, cei doi frați au pus bazele businessului cu ”pulovere urâte de Crăciun”. În primul an de activitate, antreprenorii au ajuns la vânzări de 40.000 dolari, iar pentru anul acesta,se așteaptă la încasări de șase milioane dolari.
Majoritatea hainelor sunt fabricate în China, iar câteva stiluri în Michigan. Ploverele 3D, cu modele politice, inclusiv cu președintele Donald Trump sunt la mare căutare în acest sezon de iarnă. Prin noua strategie de design 2019, fondatorii UglyChristmasSweater traversează unul dintre sezoanele cu cele mai mari vânzări de Crăciun.
Întrebarea este ce coardă sensibilă din sufletul oamenilor ating aceste desene cu mâncare, astfel că puloverele au un astfel de succes?