Fashion Global

Brandul Victoria’s Secret a fost evaluat la 1,1 miliarde de dolari

Brandul Victoria’s Secret, deținut de retailerul american de modă L Brands, este vândut unei companii de investiții americane Sycamore Partners, brandul fiind evaluat la 1,1 miliarde dolari, scrie CNN.

Sycamore Partners și L Brands vor împărți controlul asupra brandului. Firma de investiții cumpără un pachet de 55% din acțiunile companiei, pentru 525 milioane dolari, în timp ce L Brands va deține restul de 45%.

Acordul dintre cele două companii ar putea aduce schimbări majore pentru brandul de lenjerie și pentru diferitele sale afaceri, inclusiv Victoria’s Secret Beauty și PINK. Pentru a reduce costurile, este posibil ca Sycamore Partners să închidă magazinele care nu aduc profitul dorit și să repoziționeze brandul pe piață, prin transformarea calității produselor.

Experiența companiei Sycamore Parteners în industria de retail va aduce o perspectivă nouă asupra afacerii Victoria’s Secret – Leslie Wexner, fostul CEO și președinte L Brands.

Leslie Wexner, miliardarul în vârstă de 82 de ani care a condus L Brands de câteva decenii, părăsește funcția de CEO și președinte în urma tranzacției cu Sycamore Partners, însă va rămâne în consiliul de administrație al companiei L Brands în funcția de președinte.

Aproape jumătate din veniturile companiei L Brands de anul trecut au fost generate de Victoria’s Secret: 13,2 miliarde dolari. Însă vânzările din al patrulea trimestru au scăcut cu 10%.

Deoarece în trecut, L Brands a vândut și companiile Abercrombie & Fitch, Lane Bryant și The Limited, compania se va concentra acum pe conducerea lanțului de înfrumusețare pe care îl deține, Bath & Body Works.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *