Raluca Jianu, Mihai Bârsan și Bogdan Jianu au lansat platforma de servicii și rezervări online Epicvisits.com, care va cuprinde locurile de cazare tematice și povestea experiențelor găzduite de acestea.
Obiectivul primei platforme de acest tip lansată în România de către cei trei antreprenori este listarea a cel puțin 1.000 de spații. Începând cu data de 28 mai, românii sunt invitați să recomande pe www.epicvisits.com locuri de cazare memorabile care impresionează prin design, poveste sau priveliște. Urmează, în această vară, etapa a doua de dezvoltare a platformei, devenind disponibil și serviciul de rezervări online.
După succesul înregistrat cu Ferestroika, primul muzeu imersiv al vieții de familie în comunism din România, antreprenorii continuă să redefinească industria de travel în care standardizarea și cantitatea sunt înlocuite de unicitate și calitate.
Epic Visits susține și promovează o comunitate a inițiativelor turistice de cazare originale. Pasionații de călătorii pot rezerva prin intermediul platformei un sejur într-un muzeu sau castel, într-o locație inspirată de un film, o carte sau o personalitate, într-o casă românească din lut sau amplasată într-un copac, într-o cameră de gheață sau sub apă, chiar și în aer liber, într-un cadru natural spectaculos.
Încurajăm proprietarii să-și valorifice experiența de cazare prin abordarea directă a clienților și comunicare constantă – Raluca Jianu, co-fondator EpicVisits
Toate spațiile de cazare prezente pe epicvisits.com sunt vizitate și validate de echipa proiectului, care vine în sprijinul proprietarilor și cu o serie de servicii de marketing, sales sau design, adaptate nevoilor individuale ale acestora.
Epic Visits este o companie dezvoltată de trei antreprenori români, Raluca Jianu și Bogdan Jianu, co-fondatori Ferestroika și Mihai Bârsan, antreprenor cu o vastă experiență executivă internațională.
Startup-ul a participat în 2019 în programul de pre-accelerare Step FWD, organizat de Codette și TechHub Bucharest, în parteneriat cu Google for Startups și susținut de Ambasada Statelor Unite în România. Investiția estimată în primul an de activitate al platformei se va cifra la 150.000 euro.
Ideea celor trei antreprenori vine în contextul manifestării, și nu neapărat legat de criza coronavirus, celor două trenduri majore care vor domina industria de travel în perioada următoare: turismul local și experiențele. Potrivit studiilor, peste 75% dintre consumatori au declarat că preferă să investească în experiențe decât în bunuri materiale.