Start up

MOCAPP este noua platformă adresată creatorilor de conținut

Peste 600 de creatori de conținut, atât din România cât și din Republica Moldova sunt prezenți pe MOCAPP, noua platformă digitală pentru companii de Influencer Marketing.

Relansată anul acesta de antreprenorul Florin Grozea, MOCAPP se ocupă cu optimizarea proceselor necesare campaniilor online, de la identificarea celor mai potriviţi creatori de conţinut, până la automatizarea contractelor, analiză de performanţă a campaniilor si rapoarte centralizate.

Peste 600 de creatori de conținut, atât din România cât și din Republica Moldovă, sunt înregistrați în baza de date ale platformei.

În prezent, pe platforma sunt peste 600 de creatori de ținut. Până în 2020, startup-ul vrea să își dubleze numărul de creatori de conținut de pe platformă și estimează că o să ajungă la venituri de 150.000 euro în primul an de funcționare să ajungă la un rulaj de peste 150.000 euro.

MOCAPP este un proiect care ajută industria de marketing, devenind un instrument pe care specialiștii îl pot folosi în fiecare zi – Florin Grozea

Pentru dezvoltarea software-ului care stă la baza platformei, MOCAPP are ca partener tehnologic echipa LIFE IS HARD|Work Soft, prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București pe piața AeRo.

Investiţiile în dezvoltarea startup-ului românsc se ridică la 200.000 de euro până la finalul anului 2020. În etapa următoare, platforma va utiliza tehnologia machine learning în cadrul aplicaţiei disponibile pentru branduri și va lansa aplicaţia pentru influenceri, inclusiv în versiune mobilă.

Platforma sprijină companiile care vor să lucreze cu influencerii prin trei module. Primul se numește Research și Discovery, unde aceștia au acces rapid și transparent la sute de Influenceri, cu toate statisticile la zi, nișe de conținut, platforme, audiențe și onorarii.

Al doilea este Implementare și Colaborare care cuprinde instrumentele de comunicare directă între cele două părți, de verificare și discuții pe marginea conținutului creat pentru campanie, totul în conversații private și criptate.

Despre platforma MOCAPP

Trei module: Research și Discovery, Implementare și Colaborare, și Raportare și Analiză.Peste 600 de creatori de conținut
60 de nișe de conținut: fashion, beauty, parenting, muzică, comedieDouă tipuri de abonamente: 94 de euro și 230 de euro.

Iar ultimul este Raportare și Analiză: acces la rapoarte automate și analiză pe rezultatele campaniilor derulate de către echipele de brand.

Platforma este disponibilă gratuity doar pentru influenceri, iar companiile, agențiile și freelancerii care derulează campanii de marketing cu ajutorul creatorilor de conținut online pot testa gratuit platforma timp de 14 zile. Însă, pentru a putea accesa în continuare MOCAPP, platforma pune la dispoziție două tipuri de abonamente: 94 de euro pe luna pentru un brand și 230 euro pe lună pentru mai multe branduri.

Piața de Influencer Marketing depășește 8 miliarde dolari la nivel global, conform cifrelor disponibile în Europa și Statele Unite, si este în creștere accelerată. În România volumul de business este estimat la 10 milioane de euro anul acesta, cu procente de creștere care aproape se dublează în fiecare an și peste 2.000 de influenceri relevanți.

Majoritatea creatorilor de conținut de pe platforma sunt bloggeri, 45%, 32% sunt vloggeri, 25% modele, 7% sportivi și 7% actori.

Mai mult de 90 dintre influenceri au peste 50.000 de abonați pe Youtube și peste 120 dintre creatorii de conținut au mai mult de 50.000 de urmăritori pe Instagram.

Cei 600 de influenceri acoperă 60 de nișe de conținut, de la fashion și beauty, parenting și family, la muzică, comedie, food și evenimente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *