Start up

Infuzie de un milion euro pentru un startup care oferă cursuri de VR

Start-up-ul francez Immersive Factory, susținut de acceleratorul de business Vive X, a atras finanțare în valoare de 1 milion de euro de la fondul de investiții francez WaterStart Capital.

Noul capital va permite companiei să accelereze dezvoltarea soluțiilor inovatoare privind training-ul în VR (realitatea virtuală), în prezent acestea fiind utilizate de companii mari la nivel global.

Immersive Factory este inițiatorul primei platforme pentru cursuri de formare bazate pe VR, concentrându-se pe sănătatea și securitatea în muncă.

Accelerată prin intermediul programelor HTC VIVE X în Londra și Shell LiveWire în Franța, Immersive Factory, companie înființată în urmă cu trei ani de către Olivier Pierre, Bertrand Pierre și alți doi co-fondatori, Philippe Timsit și Francis Savic, are în prezent 30 de angajați împărțiți între sediul administrativ și de vânzări din Paris și centrul R&D din Albi.

Training-ul în VR generează un impact mult mai mare comparativ cu cel convențional, întrucât acesta poate fi utilizat pentru a simula situații periculoase și expune cursanții la riscurile de la locul de muncă cu scopul de a reduce rata accidentelor de muncă și de a îmbunătăți conduita acestora.

Cursanții pot practica diverse proceduri și experimenta situații în care reguli importante de siguranță sunt încălcate. Până la finalul cursului, managerii pot accesa diagrame statistice precise privind erorile comise de angajați în timpul experienței imersive.

Realitatea virtuală reprezintă o tehnologie de vârf ce poate fi folosită în vederea atingerii unor obiective ambițioase de învățare – Olivier Pierre, CEO Immersive Factory.

Pe lângă educarea comportamentului angajaților, organizațiile pot utiliza training-urile în VR și pentru a susține sesiuni de dezbateri obiective în vederea unor schimbări importante și îmbunătățirii siguranței la locul de muncă.

Immersive Factory numără aproximativ 100 de clienți importanți, printre care se află Shell, Colas, Siemens, Moët Hennessy, Suez, Volvo, P&G, Engie, Airbus, EDF, Veolia, Saint Gobain, Orano, Eiffage, Bureau Veritas, Air Liquide.

Pentru a-și susține clienții atunci când este implementată realitatea virtuală și pentru a promova platforma, Immersive Factory a creat o rețea de retaileri internaționali, numărând în prezent peste 40 de parteneri.

HTC VIVE este principala platformă și un ecosistem de realitate virtuală (VR) ce creează experiențe VR reale pentru companii și consumatori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *