Cariere

Krassimir Tanev este noul Director Comercial Blue Air

Blue Air anunță numirea lui Krassimir Tanev în funcția de Director Comercial, începând cu 1 iulie a.c., unul dintre cei mai experimentați executivi din industria low cost.

Pasionat de companiile aeriene și de aviație, Krassimir Tanev și-a dedicat întreaga carieră industriei zborului, activând într-o serie de poziții cheie de management și strategie comercială în ultimii 20 de ani. Acesta deține un vast know-how în transformare organizațională, strategia rețelei și planificarea rutelor, revenue management, business development, gestionarea globală a vânzărilor, marketing și dezvoltare de brand.

Krassimir vine cu o bogată experiență de management acumulată în mari companii aeriene europene, atât de tip legacy, cât și de tip low cost, alăturându-se companiei Blue Air pepoziția de Director Piețe Internaționale la Vueling, precum și cea de Director General la compania-soră LEVEL Europe. Anterior a ocupat funcția de Vicepreședinte Vânzări Internaționale la Alitalia, precum și cele de Director Executiv la LOT Polish Airlines și de Director Executiv la CSA Czech Airlines.

Ne bazăm pe expertiza, determinarea și entuziasmul său pentru a crea împreună un produs low cost supercompetitiv și a relansa activitatea Blue Air la un nou nivel de calitate a serviciilor – Oana Petrescu, CEO Blue Air.

Din postura de Director Comercial al Blue Air, Krassimir va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale a Blue Air, având ca prioritate oferirea celei mai bune experiențe de călătorie din segmentul LCC, o politică sustenabilă și competitivă de pricing și revenue management, crearea unui model de distribuție eficient din punct de vedere al costurilor și gestionarea rețelei Blue Air, aflată în expansiune rapidă.

Krassimir preia acest rol de la Carsten Schaeffer, fost executiv la Lufthansa, Air Berlin și Sabre, care va păstra poziția de membru al Consiliului de Administrație al grupului Airline Invest, acționarul majoritar al Blue Air, și va continua să susțină compania în definirea proiectelor strategice.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească din punct de vedere al numărului de pasageri transportați. Având un model de afaceri bazat pe reducerea complexitățîi, respectiv Low cost – Low complexity, și cu o abordare axată pe nevoile pasagerilor, Blue Air își propune să devină lider în rândul companiilor aeriene din Europa Centrală și de Est.

Compania operează aeronave Boeing 737 și derulează un program extins de reînnoire a flotei pentru a oferi pasagerilor cele mai bune condițîi de călătorie. Cu o echipă de peste 1.000 de profesioniști în aviație, compania are un istoric impecabil de siguranță în zbor. În cei 16 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 de milioane de kilometri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *