Cariere

CGS angajează 450 de specialiști pentru proiectele de business process outsourcing

BPO

Computer Generated Solutions (CGS), o companie de business process outsourcing, vizează creșterea echipei cu 450 de noi angajați pentru a susține proiectele aflate în desfășurare.

Compania desfășoară doar interviuri de la distanță, fie prin telefon, fie prin platforme de video-conferință. Gradul de prezență la interviuri a crescut cu aproximativ 25% de la începerea crizei provocate de pandemia de COVID-19.

Faptul că multe business-uri s-au mutat online face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească – Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Acesta subliniază că odată cu începerea crizei au fost preluate și se implementează proiecte noi. Acest lucru a fost determinat de faptul că unele piețe au avut de suferit în acest context, iar companiile care aveau externalizate anumite activități în aceste zone au fost nevoite să se reorienteze către alți furnizori cu care deja lucrau sau către unii noi din alte regiuni, una dintre acestea fiind România.

Cele mai multe proiecte noi vin de la clienți ce aveau contracte de externalizare sau centre de suport în Filipine, India sau Nord-Vestul Africii, zone în care conexiunea la Internet este deficitară, iar implementarea unui sistem de telemuncă se poate realiza doar limitat.

CGS România are capacitatea de a prelua proiecte noi, chiar și în această perioadă, deoarece au fost luate încă din primele momente măsuri de adaptare la telemuncă. Astfel, în acest moment, 80% din cei circa 4.000 de angajați ai CGS România lucrează de acasă, direct de pe PC-urile puse la dispoziție de companie, îndeplinind astfel toate măsurile de siguranță a datelor pentru clienți.

Noii angajați vor lucra de la început în regim de telemuncă, inclusiv în procesul de training. Compania asigură tot suportul și echipamentul necesar desfășurării activității în mod normal.

Pozițiile deschise sunt pentru reprezentanți relații clienți, referenți financiari, dar și tehnicieni sau helpdesk cu abilități diverse. Aceste posturi presupun cunoașterea unei limbi străine, de la cele clasice: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, până la cele mai exotice cum ar fi olandeza, greaca sau poloneza.

Dacă înainte de criză prezența la primul interviu, realizat de cele mai multe ori face-to-face, era în jur de 70%, acum aceasta a crescut la 94%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *