Antreprenori

Glovo a livrat în doi ani de activitate peste 16,3 milioane produse

Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă descărcată de 1,7 milioane de utilizatori, împlinește doi ani de activitate în România. În acești doi ani utilizatorii au comandat peste 16,3 milioane produse.

Compania este prezentă în 26 de centre urbane din toată țara, 22 dintre acestea fiind inaugurate în ultimul an. Pe lângă extinderea în localitățile din proximitatea Bucureștiului, precum Corbeanca, Otopeni, Săftica sau Petrești, aria de acoperire a Bucureștiului s-a lărgit și ea, locuitorii din Tunari, Mogoșoaia, Bragadiru, Chitila și Popești-Leordeni putând beneficia de serviciile rapide Glovo începând cu luna trecută. București, Timișoara, Brașov, Cluj-Napoca și Iași se află în topul orașelor cu cele mai multe comenzi.

Odată cu creșterea business-ului și a numărului de comenzi, a crescut și flota de curieri parteneri, în aplicație fiind înscriși în acest moment peste 17.200 de curieri parteneri. Aceștia au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute pentru mai mult de 90% din comenzi. Eforturile curierilor se pot vedea și în câștiguri, aceștia putând avea un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie: un curier poate câștiga aproximativ 24 de lei pe oră.

În ceea ce privește partenerii, dacă în luna mai a anului trecut aveam 235 de business-uri în aplicație, acum am ajuns la peste 1.500 de parteneri activi – Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Partenerul cu cea mai spectaculoasă evoluție este Kaufland, cu care Glovo a dezvoltat un proiect pentru ajutorarea persoanelor în vârstă. În aprilie, compania a livrat peste 260.000 de produse către această categorie de persoane.

De la începutul parteneriatului, din Kaufland au fost livrate peste 4 milioane produse. Cele mai mari valori ale comenzilor au fost înregistrate tot pentru Kaufland, respectiv 3001 lei pentru o listă de cumpărături de 293 de produse și 2.561 lei pentru o listă de cumpărături de 281 de produse. Cea mai mare comandă din afara secțiunii Kaufland a avut o valoare de 2.248 lei, pentru 29 de produse de la un magazin cu specific rusesc din București.

În general, preferințele românilor rămân constante, cele mai comandate produse fiind în continuare burgerii, shaorma, cartofii prăjiți și pizza. De la deschiderea Glovo au fost comandate aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.

Glovo este un startup spaniol fondat în 2015 de Oscar Pierre și Sacha Michaud.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *