Antreprenori

Cum îi suține 5 to go pe antreprenorii români

Cascara Lemonade, o băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, primul atelier de cold brew din România, este cea mai recentă băutură adăugată în oferta 5 to go.

A fost înregistrat ”un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go”, spune Radu Savopol, fondator 5 to go.

Este vorba despre o campanie inițiată de brandul de cafea românesc, ”din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, dar și pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate”, spune Radu Savopol.

Procesul de selecție va continua, urmând și alte produse „fabricate în România”, care vor putea fi regăsite cât de curând în lanțul de cafenele românești. Cele care nu vor putea fi listate în locațiile proprii, vor fi incluse ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua 5 to go, pentru a ajuta la promovarea lor, după cum explică Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Am deschis șapte noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei și avem toate premisele să continuăm dezvoltarea – Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

În acest moment, 140 de locații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160, urmând ca restul să fie funcționale cât de curând, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină producătorii locali! Campania „Fabricat în România”, inițiată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns, până la momentul actual, peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele.

Compania a fost fondată în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 160 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10,000 de clienți pe zi și circa 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *