99CreativeWomen

Petruța Găvan: M-am alăturat MAM Bricolaj din respect pentru ceea ce soțul meu a creat

Petruța Găvan

Într-un domeniu care este cunoscut ca fiind preponderent adresat domnilor, piața de bricolaj, Petruța Găvan conduce, alături de soțul său, MAM Bricoj, furnizor de materiale şi accesorii pentru mobilier.

Retailerului MAM Bricolaj a plănuiește pentru anul acesta o investiție de 500.000 de Euro în cel de-al treilea magazin sub acest nume, în Militari, București, după ce, în decembrie 2019, a deschis al doilea magazin din București, în zona Morarilor, investiția ridicându-se la 250.000 de Euro.

Compania MAM Bricolaj se implică activ în diverse cauze în care crede. În primul rând, susține performanța în sport, dar și cauzele familiilor defavorizate. De două ori pe săptămână, vizitează copiii din spitalele din București (Spitalul Clinic de Copii Doctor Victor Gomoiu și Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Grigore Alexandrescu). De asemenea, compania realizează sponsorizări lunare către Asociaţia „Taxiul cu bomboane“, Asociația Meriți Iubire și Cluburile Sportive Bondai Sanjuro și Shin Daito. 

Am ales să mă alătur MAM Bricolaj cu inima, din respect pentru ceea ce soțul meu a creat, dar și pentru a-i fi mereu aproape – Petruța Găvan, cofondator al MAM Bricolaj

Petruța Găvan este cofondator al MAM Bricolaj și Chief Financial Officer (CFO) în cadrul companiei. S-a alăturat business-ului de familie după ce 21 de ani i-a petrecut în domeniul bancar, la Banca Națională a României. Chiar dacă la început nu cunoștea decât funcționalitatea mobilierului de acasă, s-a implicat activ în afacerea familiei. În prezent a ajuns să cunoască în detaliu toate grupele majore de produse din portofoliul companiei, astfel ajutându-i pe clienți să își finalizeze proiectele de mobilier. Îi place să lucreze cu oamenii, să fie mereu în mijlocul lor, însă consideră că la fel de importantă este și componenta financiară, pe care o administrează cu mare grijă.

Pe lângă faptul că este dedicată business-ului, Petruța Găvan este mamă a două fete de 16, respectiv 23 de ani, de a căror educație se ocupă îndeaproape. Timpul liber îl dedică familiei, activităților sportive, dar și voluntariatului și cititului.

În 2019, MAM Bricolaj a făcut afaceri de 6,1 milioane de euro, cu 16% mai mult faţă de anul precedent. Pentru 2020, antreprenorul estimează un avans de 10-12% al businessului. P

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *