99CreativeWomen

Mihaela Lungu: McDonald’s vine cu inovații unice pe piața restaurantelor cu servire rapidă

Cu o experiență în marketing și comunicare de peste 16 ani, Mihaela Lungu este responsabilă de campaniile de marketing McDonald’s România din 2011.

În ultimii patru ani, Mihaela Lungu a dezvoltat strategiile de comunicare din poziția de director de marketing și a dezvoltat brandurile iconice ale McDonalds precum Big Mac, Happy Meal, platforma de burgeri premium Maestro și lanțul de cafenele McCafe. Înainte să se alăture companiei, a coordonat echipa de marketing pentru Mazda, Ford, Land Rover & Jaguar.

Acum, din noua postura, Mihaela Lungu susține strategia companiei prin investiția continuă în dezvoltarea platformei „Maestro Burgers by McDonald’s“. Este cale prin care compania urmărește să ofere cienților produse premium plus.

Cea de a doua direcție de dezvoltare strategică de care se ocupă se referă la Digitalizare. „Experience of the Future“ este sistemul prin care este schimbată, revoluționar de-a dreptul, modalitatea în care oamenii se raportează la restaurantele cu servire rapidă.

Obiectivul nostru este ca McDonald’s să fie mai bun în fiecare zi – Mihaela Lungu

În acest an, McDonalds va avea peste 40 de restaurante în care clienții se pot bucura de această experiență 360° –  pot comanda mâncarea preferată foarte ușor folosindu-se de kiosk-urile digitale. Sau, își pot personaliza comanda, pot plăti cu cardul și pot alege să fie serviți la masă. Astfel, evită așteptarea la rând și se bucură de mai mult timp de calitate petrecut cu prietenii sau familia.

Un alt beneficiu pe care Experience of the Future îl aduce se referă la calitatea mâncării. În restaurantele care au implementat deja acest sistem, fiecare produs este gătit abia după ce clientul face comandă la kiosk sau la casă, iar comanda este înregistrată în sistem și ajunge pe ecranele angajaților din bucătărie. Ambele inovații sunt unice pe piața restaurantelor cu servire rapidă.

Experience of the Future a fost completat anul trecut cu încă un pas: aplicația de mobil care întregește experiența clienților cu noutăți sau oferte pe gustul sau posibilitățile fiecăruia. ”Suntem în plin proces de dezvoltare a aplicației”, spune Mihaela Lungu, adaugând faptul că aceasta va putea oferi mult mai multe opțiuni ce vor ușura accesul clienților la produsele McDonalds.

Ambele direcții sunt inovații incontestabile în categoria de restaurante cu servire rapidă care demonstrează deja un impact pozitiv în business-ul McDonald’s. Însă, cel mai important este că atât Maestro cât și platforma Experience of the Future răspund obiectivului principal, acela ca McDonald’s să devină un McDonald’s mai bun și care se schimbă într-un fel relevant pentru clienții săi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *