99CreativeWomen

Miele țintește creșterea afacerilor cu 50% în următorii trei ani

Pe fondul tendinței vizibile de a descoperi gastronomia de calitate, vânzările electrocasnicelor de bucătărie Miele se majorează constant.

Unii dintre clienţi vor să repete experienţele culinare de la restaurante şi acasă, astfel că ”numărul celor interesaţi de electrocasnicele noastre creşte de la an la an”, spunea Loredana Butnaru, country manager Miele de doi ani, la lansarea de luna trecută pe piața locală a cuptorului Dialog. Noua ustensilă, care costă 8.000 de euro, vine la pachet cu o experiență de ”private dining”.

Tot în acest an Miele a adus în România noile echipamente electrocasnice premium, Generaţia 7000. Acestea se remarcă nu doar prin designul avangardist, ci  mai ales prin opţiunile de conectare la o locuință smart. Practic, toate produsele sunt Wi-Fi ready şi oferă proprietarilor posibilitatea de a le controla prin intermediul aplicaţiei Miele@mobile. De exemplu, unele modele pot fi activate prin gesturi: este suficientă trecerea prin faţa uşii cuptorului pentru pornirea acestuia.

Am descoperit într-o plimbare în noapte spațiul care este astăzi al cincilea showroom propriu Miele România – Loredana Butnaru, country manager Miele

În acest context, Miele are ca obiectiv să își majoreze businessul local cu 50% în următorii 3 ani, urmând să ajungă la o cifră de afaceri de 15 mil. euro în România în 2022. La finalul lui 2019, Miele România estimează că va atinge pragul de 10 mil. euro, în contextul în care în primele opt luni a înregistrat o creștere de 15% comparativ cu aceeași perioadă din anul trecut.

În România, Miele este prezent prin showroom-urile proprii din București (Piața Presei și Dorobanți), Constanța, Timișoara și, cel mai recent, Oradea. De asemenea, echipamentele Miele sunt disponibile și prin intermediul seriei de magazine deschise în franciză în Sibiu, Deva, Brașov și Cluj Napoca.

”Găsirea locului potrivit pentru un nou showroom propriu Miele poate fi un proiect cu multe provocări. Și exact asta s-a întâmplat la Oradea, unde căutam de o lungă perioadă de timp locația ideală, fără succes. Dar, în timpul unei plimbări de noapte prin oraș, în jur de ora 22:00 am descoperit un spațiu ce este  astăzi este gazda celui de-al cincilea showroom propriu Miele din România. A urmat partea de design și creare a unui magazin diferit de ce avem până în acest moment, iar acum este unul dintre showroom-urile care atrage tot mai mulți clienți”, spune Loredana Butnaru.

Vestul României este una dintre cele mai importante zone pentru Miele, de aceea compania a deschis al doilea showroom din regiune, la Oradea. Brandul beneficiază deja de notorietate acolo, multe gospodării sunt deja utilate cu produse Miele, astfel că acum clienții nu mai sunt nevoiți să meargă peste graniță pentru a-și achiziționa electrocasnice sau consumabile Miele.

”Deși încă este devreme, feedback-ul pe care îl primim de la clienți ne face să fim optimiști și să estimăm că showroom-ul din Oradea ne va aduce, anul viitor, vânzări de peste 400.000 de euro.”, spune Loredana Butnaru.

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în Austria, Cehia, China și România. Miele este reprezentată prin filiale proprii și  importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generații a familiei fondatoare și are peste 20.000 de angajați.

Cifra de afaceri a companiei germane la nivel global în anul 2018-2019 depășit 4 miliarde de euro, cu 71% vânzari în afara Germaniei. Anul fiscal 2018-2019 a fost marcat si de cea mai mare lansare din istoria Miele, odată cu prezentarea noii Generații 7000 de echipamente electrocasnice incorporabile. Aproximativ 3.000 de modele, din 15 categorii distincte, au fost produse în 10 fabrici din întreaga lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *