Tehnologia avansează rapid, iar beneficiile oferite de inovație nu sunt doar financiare, ci și ecologice. În domeniul printului, inovația se traduce prin costuri reduse de funcționare și dăunează mai puțin mediului înconjurător, așa cum sunt imprimantele de la Epson, promovate în România de Simona Decuseară.
Seiko Epson, o companie niponă cu o vechime de aproape 140 de ani, este prezentă în România din 199 cu distribuția de imprimante prin parteneri de distribuție. În 2006 și-a deschis un birou propriu în țara noastră, condus de Simona Decuseară, care era deja șefa vânzărilor pentru Epson în România.
Epson este lider în România în distribuția de videoproiectoare și unul dintre principalii producători de imprimante. Anul trecut, cota de piață în livrarea de videoproiectoare a fost de 34% din punct de vedere valoric și 33% ca număr de unități vândute, după ce a livrat cu 22% mai multe videoproiectoare comparativ cu 2017.
Creșterea vânzărilor în 2018 a fost impulsionată și de Campionatul Mondial de Fotbal, evenimentele sportive fiind favorabilă vânzărilor de televizoare și videoproiectoare.
Tehnologie de printare devine eco-friendly
Piața de imprimante a crescut cu 10% anul trecut, ajungând la 260.000 de unități vândute.Mai mult de jumătate dintre acestea au fost imprimante cu cerneală, în contextul în care clienții se orientează către soluții de imprimare mai economice și mai eficiente energetic decât cele bazate pe tehnologia laser.
Epson a dezvoltat tehnologia EcoTank monocrom, cu imprimare cu cerneală, care reduce cu până la 95% consumul de energie comparativ cu modelele comparabile cu tehnologie laser, iar costurile de exploatare generează o economie de 50% în trei ani de utilizare.
Echipa Epson din România s-a extins și pe piața bulgară, iar expansiunea a reprezentat o provocare semnificativă pentru Simona Decuseară, Sales Marketing Manager Epson România și Bulgaria.
„Cele mai importante decizii pe care a trebuit sa le iau în ultimul an au fost legate de extinderea echipei din România şi Bulgaria”, spune Simona.
„În urma extinderii echipei suntem capabili să abordăm un număr mai mare de parteneri şi de clienți şi să le oferim suport de calitate în toate zonele în care au nevoie de noi, de la consultanța presale (pre-vânzare) la vânzare sau la suportul pentru mentenanță şi service”, continuă șefa Epson, care arată și că echipa va putea dezvolte și portofoliul de produse.
„Având o echipă mai mare şi cu un plus de expertiză, am reuşit să abordăm segmente noi ale piețelor de imprimante, videoproiectoare şi scanere, consolidându-ne în acelaşi timp poziția de lider pe care o deținem în aceste piețe”, arată Simona Decuseară.