99CreativeWomen

Secretele Florăriei Magnolia povestite de Ioana Molnar

Studentă la psihologie fiind, la 19 ani abia împliniți, Ioana Molnar a acceptat să se implice, alături de soțul ei, într-o afacere cu flori. Magnolia este acum cel mai mare business de profil din România.

Au făcut pionierat și au transformat viziunea în realitate, astfel că, din 1997, anul înființării florăriilor Magnolia, au ajuns în prezent la o rețea de 15 magazine, cu acoperire națională.

Ca o dovadă a viziunii pe termen lung, decizia de a livra flori la domiciliu a venit firesc, chiar dacă la acea vreme nu exista logistică (a se citi firme de curierat) și nici mentalitatea clienților. Oamenii erau obișnuiți să aștepte să le fie creat un buchet de flori și să-l cumpere direct din magazin. Florăriile Magnolia au fost, de fapt, primul jucător din piața românească care a oferit serviciul de livrare la domiciliu. Mai mult, acum livrează în toată lumea, prin intermediul partenerilor.

Dincolo de preocuparea de a-și păstra poziției de lider al pieței locale, prin creșterea continuă a calității serviciilor, preocuparea principală este de a inova permanent, astfel încât să îndeplinească cele mai diverse și pretențioase cerințe ale clienților. Ca atare, unul dintre proiectele de succes ale florăriei Magnolia, în care Ioana s-a implicat direct, a constat în configurarea buchetului ideal pentru clienții lor, în funcție de preferințele acestora.

Astfel, pe baza statisticilor care au arătat care e tipul de flori preferat, culorile cele mai frecvente sau combinațiile de culori, sezonalitate și ocazia oferirii acestora, au ajuns la o varietate de buchete pe care le au mereu disponibile pe site. Realizarea acestora și selecția combinației de flori relevă în totalitate opțiunile clienților.

Ioana se implică cu plăcere în toate aspectele afacerii, în special pentru că a construit fiecare parte a acesteia și o cunoaște îi detaliu, însă cel mai mult se bucură să investească timp în oameni și în echipa pe care au construit-o treptat la Magnolia.

Avem o echipă pasionată și implicată, care face performanță – Ioana Molnar, cofondator Florăria Magnolia

Specialiștii Magnolia cunosc în mod intuitiv așteptările clienților, dar, în urma implementării informațiilor ce țin de preferințele acestora, odată cu apariția noului site, feedbackul clienților a fost mult peste așteptări. S-a resimțit acest lucru în creșterea numărului de comenzi, procesul de cumpărare a fost mult îmbunătățit, cu alte cuvinte, clientul, cu ajutorul câtorva click-uri, poate să aleagă buchetul perfect, iar acesta să ajungă în curs de câteva ore la persoana aflată uneori chiar la mii de kilometri distanță.

Cu un număr de 150 de angajați, 15 magazine în toată țara și o bună parte din afacere care se derulează online, Florăria Magnolia a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 9 milioane de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *