99CreativeWomen

Antreprenoarea care a transformat piatra naturală în artă

Pe când designul și calitatea pietrei de decorațiuni din România era un concept nou, Mariana Brădescu a reușit să creeze o adevărată artă din pasiunea sa pentru frumusețea pietrei naturale.

În urmă cu un deceniu, a înfiițat primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale – PIATRA ONLINE. Compania a dat dovadă de creativitate de-a lungul timpului prin ideile de succes care au construit brandul ce este astăzi. Nici campania AUDIOTUR and VR Experience, nu a dat dovadă de lipsă de creativitate.

PIATRAONLINE este singurul business de piatră naturală cu showroom tip muzeu, în cadrul căruia retailerul a implementat un ghid audio. Astfel, vizitatorii se pot bucura de experiența completă și afla povestea pietrei naturale.

Odată cu implementarea proiectului de audiotur, a aparut și componenta nouă de VR, iar pentru că acest proiect era despre experiența din muzee, despre artă, cei de la PIATRA ONLNE au decis să înființeze pavilionul central  ART SAFARI 2019.

Ne-am dorit să ducem mai departe, către un public cât mai larg, această experiență- Mariana Brădescu, Managing Partner  PIATRAONLINE.

Pe lângă campania Audiotur and VR Exprerience, compania a lansat recent proiectul DreamBuilders, un ghid digital de amenajare interioară a unui apartament destinat tuturor celor care doresc să își transforme și să își personalizeze locuința.

Încă de când a lansat PIATRAONLINE pe piața din România, Mariana și-a dorit să evolueze spre amenajarea unei case. Prin DreamBuilders, compania a vrut să arate fiecare etapă a unui șantier și să facă proiectul de amenajare mult mai accesibil oricăruia dintre clienți. Indiferent dacă sunt sau nu specialiști în amenajări și construcții.

În prezent, compania importă piatră naturală din toate colțurile lumii, având furnizori în țări precum India, Brazilia, Spania sau China. Compania deține un showroom integrat cu depozit și platformă logistică în București. Cu o suprafață de peste 1.800 mp, clienții pot găsi peste 1.500 de produse, precum și idei de amenajare.

Anul trecut, compania a ajuns la o cifră de afaceri de 6 milioane euro, cu o creștere a profitului de circa 11%. Tot în 2018, PIATRA ONLINE și-a început extinderea prin francizați pentru a se putea adapta pulsului din alte orașe. Mariana spune că a ales Craiova, Constanța, Cluj, Sibiu, Galați, Timișoara și Iași în funcție de cerere și de cota de PIB a orașelor.

PIATRA ONLINE este cel mai mare furnizor de piatră naturală din România cu 50 de angajați, un portofoliu ce include peste 1.500 de produse din toate colțurile lumii și peste 40.000 de clienți, atât în țară, cât și peste hotare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.