Avocată, scriitoare de cărți pentru copii și proprietara Cramei Avincis, Andreea Micu spune că provocarea acestui an a fost să îmbine tradiția cu modernitatea și să dea un aer nou brandului AVINCIS, pentru a atrage publicul tânăr.
Brandul Avincis a devenit mai prietenos și mai apropiat de oameni, păstrând nota de seriozitate și autenticitate. Prospețimea brandului a devenit, odată cu aceste schimbări, un element esențial. ”Mesajul acesta de proaspăt îl pot reda cel mai bine printr-o metaforă, e exact ca și cum în ziua de azi s-ar mai naște o nouă zi, ceea ce ar dubla sentimentul de prospețime, ca după o ploaie scurtă și răcoroasă de vară”, spune Andreea Micu, care se ocupă de AVINCIS împreună cu părinții ei, avocații Valeriu și Cristiana Stoica.
Astfel noua etichetă a vinului Domnul de Rouă, creată de ilustratoarea Cristiana Radu, după un concept grafic realizat de editura Baroque Books & Arts, prezintă în imagini sugestive legenda prințului îndrăgostit, un elogiu al iubirii, însuși numele colecției trimițând către legenda prinţului călător prin viile Drăgăşanilor, un îndrăgostit topit de razele soarelui în roua dimineţii.
Vezi aici emisiunea Adevărul Financiar Live cu Andreea Micu.
Trei dintre cele cinci vinuri din gama AVINCIS VILA DOBRUȘA au primit, de asemenea, haine noi care redau perfect spiritul podgoriei: cupajul roșu Merlot & Negru de Drăgăşani, cupajul alb Pinot Gris, Tămâioasă Românească & Fetească Regală și Rosé – Cabernet Sauvignon. Etichetele reflectă, prin joc și culoare, specificul domeniului de la Drăgășani: tradiția, natura, familia, modernitatea, arta oenologică și basmul.
”Tot în ultimele 12 luni am mizat pe forțe proaspete în echipa de lucru, am căutat oameni care să rezoneze cu povestea noastră și să înțeleagă că nu e vorba doar despre a produce vin, ci de a duce mai departe legenda AVINCIS.”, spune Andreea Micu. Așa a reușit să atragă un public mai tânăr, să abordeze mai energic fluxurile viti vinicole, să crească cifrele de vânzări, dar și să pună accent pe consolidarea relației cu clienții. ”În ultima perioadă, mai ales, am strâns legăturile cu cei care iubesc vinurile noastre și am căutat să integrăm feedback-ul primit în munca noastră și în proiectele viitoare.”, adaugă antreprenoarea.
Am căutat oameni care să rezoneze cu povestea noastră și să înțeleagă că nu e vorba doar despre a produce vin, ci de a duce mai departe legenda AVINCIS
Brandul de vin AVINCIS a luat naștere în 2007, când Valeriu și Cristiana Stoica au decis să dea o nouă viață viei familiei, situată în Drăgășani, în regiunea dealurilor subcarpatice. Anul acesta, AVINCIS a marcat opt ani de la inaugurarea cramei Dobrusa. Noua cramă a fost proiectată de arhitectul Alexandru Beldiman și se remarcă prin arhitectura modernă. Podgoria are 40 de hectare și produce anual circa 200.000 litri de vin.
De-a lungul timpului, vinurile AVINCIS au câștigat nenumărate premii naționale și internaționale, fiind incluse în topul World Wine Awards. ”Vrem în primul rând să fim cunoscuți pe piața din România și ținem foarte tare la amprenta românească a vinurilor noastre”, spune Andreea Micu.
Avincis a intrat și pe piețele externe și exportă, deocamdată în proporție de 15-20%, în Germania, Japonia și mai nou SUA”,
În timpul liber, Andreea Micu, mamă a doi copii, scrie cărți pentru copii. Până acum, Andreea Micu a scris trei cărţi pentru copiii cu vârste între 4 şi 14 ani – „Lunus Plinus şi Andrei în Ţara lui Faci ce Vrei“, „Lunus Plinus şi Miracolul Crăciunului“ şi „Lunus Plinus şi Andrei pe Pământ nu Faci ce Vrei“. Inspirația pentru cărți a venit de la proprii săi copii. Iar faptul că este avocat zi de zi a ajutat-o să scrie poveștile cu ușurință, fără să caute cuvintele. Logica și rațiunea aplicate la redactarea documentelor pentru instanță s-au dovedit foarte utile în zona cărților pentru copii.