Mallul Veranda din zona Obor a fost închiriat în proporție de peste 80%

Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro
Noul centru comercial Veranda din zona Obor, dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare, a atins un grad de ocupare de peste 80%, după ce retailerii C&A și Altex au închiriat aproximativ 2.200 de metri pătrați.
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone

„Am semnat deja contracte pentru peste 80% din suprafaţa închiriabilă, adică aproximativ 24.000 metri pătraţi. De asemenea, având în vedere faptul că suntem în discuţii avansate pentru alte încă 10 procente din suprafaţă, suntem convinşi că, până la inaugurarea proiectului, acesta va fi ocupat în totalitate”, a declarat dezvoltatorul centrului comercial Veranda, Andrei Pogonaru, potrivit News.ro.

Printre brandurile de fashion ce vor fi prezente în Veranda se numără deja nume precum H&M, CCC, Deichmann, Piazza Italia și Pimkie, alături de care se va afla şi retailerul german C&A, care va ocupa o suprafaţă de peste 1.600 de metri pătraţi.

Altex, reţeaua naţională de electronice, electrocasnice şi IT&C, va deschide în centrul comercial un magazin de 600 de metri pătraţi.

Veranda va avea o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi şi va fi inaugurat în ultimul trimestru al acestui an. Principalele „ancore“ vor fi hipermarketul Carrefour (10.000 de metri pătrați) şi magazinul H&M (2.200 de metri pătrați), alături de care se vor găsi peste o sută de magazine, restaurante şi cafenele.

Centrul comercial va avea o parcare de 1.200 de locuri şi va avea un spaţiu verde de 15.000 de metri pătraţi, care iarna va găzdui un patinoar şi un târg de sărbători, iar vara este destinat relaxării şi petrecerii timpului liber, inclusiv activităţi pentru copii.

De asemenea, odată cu deschiderea centrului comercial vor fi încheiate şi lucrările la infrastructura zonei Obor, în valoare de 2 milioane de euro, şi care presupun lărgirea străzii Ziduri Moşi cu câte o bandă pe sens, precum şi a trotuarului, dar şi modernizarea staţiei de tramvai şi construirea unui refugiu, inexistent până acum.

Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone