Litoralul românesc se reinventează cu servicii all-inclusive

Litoralul românewsc a revenit în atenția turiștilor după ce au fost introduse servicii all-inclusive FOTO: Mediafax
Peste 20% din capacitatea de cazare a stațiunilor românești de pe litoral a fost rezervată până la sfârșitul lunii februarie, principala atracție a turiștilor fiind ofertele all-inclusive.

Românii care și-au rezervat sejururi pentru vacanța de vară la Târgul de Turism, care s-a încheiat duminică, au beneficiat de reduceri între 20 și 50%. Printre cele mai căutate destinații interne au fost cele de pe litoral. Românii au făcut în principal rezervări la hoteluri care au avut servicii all-inclusive.

Reprezentanții agențiilor de turism spun că acest tip de ofertă se va dezvolta în viitor. Dacă anul trecut în jur de 10 hoteluri ofereau servicii all-inclusive, anul acesta în jur de 15 unități au această ofertă.

Vânzări în creștere

Cu o lună înaintea încheierii perioadei de early-booking agențiile de turism au înregistrat un număr mult mai mare de rezervări în comparație cu anul trecut. „Până în acest moment 20% din locurile contractate de agenții pe litoralul nostru au fost vândute prin early-booking. Luna viitoare, la încheierea vânzărilor timpurii procentul va fi de 30%, cu 5% mai mult ca anul trecut”, a declarat președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin.

De exemplu, un sejur de șapte nopți, la începutul lui august, la un hotel de patru stele din Mamaia, la condiții all-inclusive a costat în această perioadă până în 3.000 de lei pentru două persoane, față de 3.500 cât era prețul real.

Reprezentanții agențiilor de turism au mai remarcat câ în sezonul de early-booking, românii caută destinații mai scumpe pentru a beneficia de reduceri. Potrivit operatorilor din turism, românii au făcut rezervări destul de multe pentru destinații ca Turcia, Grecia și Spania.