Kaufland și aplicația care te scutește de statul la coadă în magazin

Noua modalitate de a face cumpărături este disponibilă, momentan, doar în magazinul Kaufland din zona Barbu Văcărescu, din nordul Capitalei
Kaufland România a lansat, marți, în premieră pentru România, o aplicație pentru smartphone-uri cu ajutorul căreia vrea să reducă semnificativ timpului petrecut de clienți la casele de marcat ale hipermarketurilor.
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone

Modalitatea prin care se încearcă eficientizarea cumpărăturilor constă în scanarea produselor la raft, și nu la casă, cum se face în mod obișnuit. Pe scurt, clientul instalează programul pe telefonul mobil și scanează, cu ajutorul lui, codurile de bare ale produselor pe care vrea să le cumpere. Apoi, aplicația generează un cod QR („quick response”) valabil pentru întreaga lista de cumpărături. În final, casierii doar scanează respectivul cod, află cât este de plată și primesc banii pentru produsele din coș.

Noua modalitate de a face cumpărături este disponibilă, momentan, doar în magazinul Kaufland din zona Barbu Văcărescu, din nordul Capitalei. Aplicația „Kaufland Scan&Pay”, de tip Mobile Self-Scanning, este compatibilă cu toate tipurile de smartphone. A fost creată de un partener extern al lanțului de magazine, echipă din care au făcut parte și trei români, și poate fi descărcată gratuit de pe platformele Google Play și AppStore, ori de pe site-ul oficial al Kaufland. Clienții își pot crea conturi doar cu numele, prenumele și adresele lor de e-mail.

„Acest instrument digital schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să economisim timp prețios. Este o premieră pentru Europa de Sud-Est și, implicit, pentru România”, a declarat Bogdan Alexe, director VT organizare procese, Kaufland România.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone