Începe sezonul soldărilor de iarnă. Ce chilipiruri găsim de duminică în magazine

Toate magazinele din marile centre comerciale își atrag clienții cu reduceri substanțiale
Între 15 ianuarie şi 15 aprilie, comercianţii care au notificat autorităţile pot să-şi lichideze stocurile cu articole specifice sezonului rece, astfel că practică reduceri substanţiale.
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone

Pe lângă promoţiile şi reducerile practicate în general în această perioadă, comercianţii mai au la dispoziţie, începând de duminică, 15 ianuarie, o nouă metodă de accelerare a vânzărilor: soldarea.

Este o metodă de lichidare a stocurilor cu articole de iarnă (în special mănuşi, fulare, căciuli, paltoane, încălţăminte, dar şi echipament sportiv), astfel că ne putem aştepta la reduceri masive de preţuri.

Pentru magazinele din centrele comerciale din România startul reducerilor nu mai are loc la 15 ianuarie, ci imediat după începutul anului, când vânzările scad dramatic după Sărbători. Unii comercianţi au anunţat reduceri de până la 70% pentru întreaga luna ianuarie, iar alţii susţin că oferă discounturi până la sfârşitul lunii februarie.
Reduceri de până la 70%
AFI Cotroceni a început campania de reduceri pe data de 10 ianuarie, însă câţiva comercianţi din mall au demarat reducerile chiar din 1 ianuarie.

Campania va dura pe tot parcursul lunii ianuarie, iar unele branduri vor avea discounturi chiar şi în luna februarie, anunţă reprezentanţi centrului comercial AFI, potrivit News.ro.

În campania de reduceri din AFI Cotroceni sunt implicate majoritatea magazinelor, printre care Massimo Dutti, Karen Millen, Stefanel, Guess, Vans, Folli Follie, Seroussi, Louis Purple, Ecco, Il Passo sau Fossil.

În această perioadă, în mallurile deţinute de fondul sud-african de investiţii New Europe Property Investments (NEPI) în România, reducerile ajung până la 70%, sunt valabile în majoritatea magazinelor şi acoperă toate categoriile de produse şi servicii. Comercianţii din mallul Promenada, cel mai cunoscut centru comercial deţinut de NEPI, aplică reduceri de până la 70%. Astfel, magazinele de îmbrăcăminte şi încălţămine din Promenada precum Enzo Bertini, Hervis, H&M, BSB , Stefanel sau Zara au reduceri între 30-55%. Cea mai mare reducere din cadrul centrului comercial este de 70% şi este aplicată de magazinul de lenjerie intimă Jolidon.

În această perioadă, comercianţii organizează Shopping Night (Noaptea cumpărăturilor, un eveniment în care toate magazinele îşi prelungesc programul cu câteva ore, astfel încât clienţii să aibă mai mult timp la dispoziţie pentru cumpărături.  În cadrul centrelor comerciale deţinute de NEPI, acest eveniment are loc pe parcursul lunii ianuarie, iar fiecare magazin îşi prelungeşte programul cu o oră sau două ore.

Reduceri la restaurant

La Veranda Mall, controlat de familia Pogonaru, vizitatorii beneficiază de reduceri tot de până la 70% la articole vestimentare, produse de înfrumuseţare, jucării şi călătorii, iar restaurantele au pregătit oferte promoţionale, valabile toată luna ianuarie.

„Nu doar cele de îmbrăcăminte s-au înscris în acest maraton al reducerilor, ci şi restaurantele, magazinele cu produse de înfrumuseţare şi îngrijire, dar şi agenţiile de turism. Fiecare membru al familei va găsi aici produse pe care şi le doreşte la preţuri competitive“, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul Veranda Mall.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone