Tarom: o nouă bătălie tehnocrată pe dreptul de semnatură!

Share on Facebook8Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone
trafic aeroporturi bucuresti a crescut
FOTO: Mediafax

 

Problema Tarom pare a fi, din nou, doar dreptul de semnătură aflat la o persoană independentă. Nimic altceva.

Nu interesează pe nimeni schimbările multiple de consilii de administrație si popularea ultimului cu un set de consilieri marcanți ai premierului Ponta.

Nu interesează consangvinizarea capitalului uman din companie.

Nu interesează îmbunătățirea susținută a performanței companiei în ultimii ani, fără a da afară oameni.

Nu contează nici măcar cine e CEO-ul companiei, ci doar cine anume are dreptul de semnatură.

O astfel de tentativă a mai fost încercată în mai 2013, când interpusul a doi foști miniștri ai transporturilor dorea să fie doar director general adjunct, dar să primească de la directorul general dreptul de semnatură.

Ca trivia, ambii miniștri ai transporturilor din poveste ispășesc diferite pedepse privative de libertate.

Mandatul actualului director general al Tarom expiră în noiembrie.

Actualul ministru tehnocrat de la Transporturi nu are vizibilitate, dacă vor fi el și anturajul lui cei care vor face numirea noului Director General al Tarom, în noiembrie, și prin urmare graba se justifică.

Ce achiziții majore are de făcut urgent Tarom?

Share on Facebook8Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone