Acţiunile Facebook au crescut la un nivel-record, după ce veniturile companiei au crescut cu 60% în trimestrul al doilea, la 6,44 miliarde de dolari

Facebook are 1,7 miliarde de utilizatori la nivel mondial
Veniturile Facebook au crescut cu 59,2% în trimestrul al doilea, la 6,44 miliarde de dolari, depăşind aşteptările analiştilor, susţinute de aplicaţiile pentru dispozitive mobile şi concentrarea pe conţinut video, care au atras noi furnizori de publicitate, iar acţiunile companiei au atins un nivel record în urma informaţiilor, potrivit Reuters.
Share on Facebook9Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone

Numărul utilizatorilor lunari activi a atins 1,71 miliarde, la 30 iunie, comparativ cu 1,49 miliarde în intervalul similar al anului trecut.

Profitul net al Facebook a urcat de aproape trei ori, de la 715 milioane de dolari în urmă cu un an la 2,05 miliarde de dolari.
Acţiunile Facebook au atins cel mai ridicat nivel de la listarea companiei, în 2012, fiind tranzacţionate ulterior în creştere cu peste 5%. Facebook are acum o capitalizare de 351 de miliarde de dolari.

„Facebook a arătat că poţi fi un gigant şi să şi inovezi. Ce funcţionează foarte bine este trecerea foarte rapidă de la desktop la mobilitate. Aceasta a fost cea mai mare problemă atunci când s-au listat“, a declarat Patrick Moorhead, analist la Moor Insights & Strategy.

Facebook vs Twitter

Facebook se adaptează mai bine la tranziţia către servicii mobile şi video decât concurenţii de la Twitter, care a raportat miercuri cea mai lentă creştere a veniturilor trimestriale din ultimii trei ani. Spre comparaţie, acţiunile Twitter au scăzut cu 14% după anunţarea rezultatelor financiare, compania raportând venituri de 602 milioane de dolari şi o pierdere de 106 milioane de dolari.
Capitalizarea Twitter este acum de doar 11 miliarde de dolari, sub valoarea de 18 miliarde cu care compania s-a listat pe bursă. De asemenea, Twitter are doar 313 milioane de utilizatori, faţă de cei 1,7 miliarde ai Facebook.

Publicitate în aplicaţiile de mobil

Veniturile din publicitate mobilă ale Facebook au reprezentat 84% din veniturile totale din publicitate ale companiei, comparativ cu 76% în urmă cu un an.
Per total, veniturile din publicitate au avansat cu 63%, la 6,24 miliarde de dolari, fiind peste estimările analiştilor, de 5,8 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare a pieţei FactSet StreetAccount.

Timpul petrecut de utilizatori pe aplicaţii Facebook, Instagram şi Messenger a crescut cu un ritm de două cifre, a declarat Mark Zuckerberg, directorul general al companiei.

Share on Facebook9Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Reddit0Email this to someone